aline Skrevet 6. juli 2006 #1 Del Skrevet 6. juli 2006 heia. jeg skal møte en mann som jeg liker, og vi skal møtes på løkka (har møtt ham en gang tidligere, så det er 2. date). siden jeg selv har vært lite ute de siste årene, så er jeg overhode ikke kjent på pubene/utestedene på løkka, og håper sårt på litt hjelp. kunne vært greit med ett sted som har en litt avslappet stil, litt romslig og ikke det hippeste sjekkestedet i verden, ønsker ikke noe stappfullt utested der vi må stå i kø for å tenke. sliter litt med steder som er for fulle av folk pga angst/nerver, så det er litt avgjørende for at det skal gå bra... også gjerne ett sted som har litt variert bar, jeg kommer neppe til å drikke noe særlig alkohol.. ihvertfall ikke vanlig halvliter, så at de i det minste fører litt importøl og helst litt annet også, er bra. altså avslappet, koselig. noen som er godt kjent og bevandret i hva løkka har å by på som kan passe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Høres ut som om Noah's øverst på Birkelunden kan være noe? Veldig casual, litt brun pub/spisested men et typisk sted å gå om man ønsker et casual sted som er koselig uten at man treffer de store folkemengdene. God mat har de også om det skulle være aktuelt. Usikker på importøl'ene, men om du vil være sikker kan du jo snike innom der og sjekke det ut før du foreslår sted? Ellers har du Balsam som ligger rett nedenfor som også er veldig koselig uten at det trekker de store folkemengdene. Gode drinker. Endret 6. juli 2006 av Ada Lovelace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 6. juli 2006 #3 Del Skrevet 6. juli 2006 Parkteateret er jo hothot. men masse folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frank Skrevet 16. juli 2006 #4 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg hadde gått for Noahs... Eller noen av de andre litt mer 'brune' pubene... Parkteatret er så stappa alltid, ingen vits å prøve å presse seg inn der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. juli 2006 vi endte opp på Sudøst.... ikke akkurat ett rolig og stille sted, men jeg overlevde. egentlig ett bra sted, ihvertfall på en fredag. passe avslappet men mye folk. høyt under taket og romslig nok sånn sett. takk for tips. kommer nok til å satse på Noa eller noen av deres anbefalinger om jeg skal på date igjen engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå