Gjest grutt Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 hva slags religion har de i portugal igrunn???? tenker på disse fotballspillerene som du ser kikker opp på den klare himmel og takker en eller annen der oppe heheh... rett å slett bare nyskjerrig
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Romersk Katolske. Og de takker ikke en eller annen, De takker Jesus og Gud
Gjest grutt Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Romersk Katolske. Og de takker ikke en eller annen, De takker Jesus og Gud ← var jo en eller annen jeg lurte på hvem var da vetdu.
Leo Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 De takker Jesus og Gud ← Og de to bør jo være gamle kjente ...
Frank Skrevet 16. juli 2006 #8 Skrevet 16. juli 2006 Sikker på at de ikke takker feks jomfru maria? Hvorfor BÅDE jesus og Gud?
Pastor Knut Skrevet 18. juli 2006 #9 Skrevet 18. juli 2006 Hvorfor BÅDE jesus og Gud? ← Meget godt spørsmål. Jeshua ben Joseph (alias Jesus Josefsen, alias Jesus Kristus) takket bare G-d. Han takket aldri seg selv. Så hvorfor skal vi be og takke ben Joseph? Det hører med til kristenunitarismen at slikt gjør man ikke. I kristenunitarismen takker vi bare G-d. Og ingen kristenunitarer innbiller seg at mennesker kan bli guder.
Knurr Skrevet 18. juli 2006 #10 Skrevet 18. juli 2006 Trodde de hang sammen jeg? Vår schizofrene guddoms tre ansikter osv.
Pastor Knut Skrevet 18. juli 2006 #11 Skrevet 18. juli 2006 (endret) Trodde de hang sammen jeg? Vår schizofrene guddoms tre ansikter osv. ← Tja, ... det finnes to hovedtyper av kristendom. En som sier at de henger sammen (trinitarisk kristendom) og en som sier at de ikke gjør det (anti-trinitarisk kristendom). Noen vil kanskje legge til en tredje og hevde at kristendom ikke henger sammen :-) Endret 18. juli 2006 av Pastor Knut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå