Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

For to mnd siden møtte jeg en mann på et kurs som jeg fikk en helt utrolig kontakt med. Det skjedde ingenting som kan kalles utroskap, men var ganske nært. Fikk frysninger bare han kom nær meg, og vi satt lenge og bare så på hverandre. Når vi snakket sammen var det uanstrengt og samtalen fløt av seg selv. Han gav inntrykk av at han var svært betatt av meg. Vi har begge samboere, og har ikke hatt kontakt etter dette. Problemet er at jeg ikke klarer å glemme han. Tenker på han dag og natt. Har aldri følt noe så sterkt før.Hva skal jeg gjøre for å komme meg videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fokusèr på forholdet du er i og bruk energien din på det istedenfor å drømme om andre menn som også er opptatt.

Skrevet

Helt enig. Man kan ikke gå å undres uten å bli lurt av seg selv. Man skaper selv ett helvete med egen fri vilje.

Samboeren din trenger deg , og du trenger han, ikke test hva livet har å friste med. Har du det BAD kan jeg forstå at du rasjonaliserer han andre, å vil på en måte finne en dårlig unskyldning på å endre hva du og sabo evt har sammen.

Men da gjør du det slutt først, ikke hopper fra gren til gren, å ikke prøv å komme tilbake om det går skjeis.

Per 1 mann er det 14 kvinner -tenk på det...

Gjest Gjest
Skrevet

Men hva hvis dette er "den rette"? Har aldri følt en tiltrekning lik dette både på det fysiske og psykiske plan noen sinne. Vet innerst inne at denne mannen må glemmes, men er vanskelig.

Gjest Mireya
Skrevet

Så du tror at denne fremmede kan være den rette, men ikke han som allerede er samboeren din?

:riste:

Høye tanker du har om kjæresten din, berta...

Gjest agjest
Skrevet
Så du tror at denne fremmede kan være den rette, men ikke han som allerede er samboeren din?

:riste:

Høye tanker du har om kjæresten din, berta...

Djeeez... Har du aldri hatt dager hvor du tviler på forholdet, er drit lei av samboeren og hele forholdet, vært tiltrukket av tanken på en annen? Det har jeg. De aller fleste jeg kjenner har og på et eller annet tidspunkt spurt seg om dette forholdet/denne personen er det rette. Det er faktisk ganske normalt.

Når det er sagt så tror jeg kanskje ikke jeg ville satsa alt på denne andre karen, nei. Klart det er lov å dagdrømme og være betatt, men en liten reality check kan vel være på sin plass. Du har et forhold, det har han og. Dere kjenner hverandre ikke ordentlig, det var et hyggelig møte og det var det. Kanskje var det situasjonen som gjorde at det føltes så nært og riktig, kanskje er det ikke sånn i virkeligheten. Mitt beste råd? Bli "ferdig" med ham i hodet ditt, ikke la noe komme ut av munnen og behold det som et bittersøtt minne. Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Per 1 mann er det 14 kvinner -tenk på det...

HÆH?

Hvor har du det fra??

Skrevet

1: 14 ??? :overrasket:

Den har jeg ikke hørt før....

Lover ikke bra for oss jenter iallefall!

Skrevet

Si meg, er det lenge siden du fikk oppmerksomhet fra en mann?

Gjest Gjest
Skrevet

Oppi omtrent det samme om dagen jeg også.. Har valgt å glemme han, men ikke lett. Dessuten dukker han stadig opp i hjernen og hjertet mitt allikevel......... Jeg er ubestemmelig og usikker enda jeg egentlig visst.. Til dere som sier sats på kjæresten, vet ikke om jeg er enig. Spørs hvordan dere har det. Tenk deg godt om, hva mister du hvis du gjør det slutt med din nåværende? Hva får du med han andre, det aner du ikke så mye om kanskje.. Er noe med spenningen når en vet man ikke kan få vedkommende. All gnist kan jo forsvinne når en får hverandre... Lykke til uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...