Rosenrød Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Reiser til Thailand i morgen (Bangkok og Hua Hin) og skal være der i to uker. Skal selvfølgelig benytte sjansen til å få skreddersydd noen klær både til meg og min kjære, noen som vet hva en dress/kjole koster der nede? Lurer også på hva andre ting jeg bør handle, kunne tenkt meg en diamantring, er det billigere der enn her hjemme? Alle tips mottas med stor takk!!
gladidag Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Bangkok er jo et eldorado for shoppping. Flotte shopping senter i Siam Square, både dyre og billige, feks MBK(prute prute), Chatuchak Marked (weekend market) i Bangkok er fantastisk! Skal du ha silke og andre flotte stoffer ville eg dratt til området rundt "Old Siam City", masse flott der. Og Chinatown har mye interessant, ta en tur om kvelden, mye spennende mat ute på gata.. God tur!!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 tenk deg om før du handler. er fort gjort å bli rundlurt!!
Wonders Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 (endret) Har vært på de eksakt samme stedene jeg oxo! Når noen skreddere oppgir summen på plakater utenfor schappa si ser det billig ut, HUSK denne summen er ikke inkludert arbeidet med å sy! DA er det ikke så billig alikevel, selv om du pruter! Designer vesker er ikke så bra kvalitet i Hua hin i forhold til BBK! Her er adr og websidene til skreddere jeg bruker, som kommer til Norge oxo, og som syr uniformene til de ansatte i Color Line bl. annet. Ligger i Sukhomwit i Bankok, går av på NANA station med skytrain, rett ved AMBASSADOR Shoppingarcade, se kart... To brødere Tony og Jonny, de er Sikher med turban, 5. genrasjons Indiere i Thailand, og veldig dyktige, samt billige! De kommer å møter deg, om du vil ta føle istedet for å lete selv. http://www.broadwaysexclusive.com/map.htm Hua Hin er oxo kjennt for tannlegene sine på DENTAL 2000 som er fantastiske, var der og DE var flinke, nytt utstyr, og BILLIG! Knall fornøyd. Typen bleika tenna der! Jeg fyllte hull. Både Thai og turister er der! Ligger nede i hovedveien rett før U-svingen der veien deler seg i to... Vi bodde på Hyatt Regency å kjørte da fobi tannlegen ut av sentrum på høyre side. Bankok, Stikk på kino i øverste egt i MBK, kjøp V.I.P billetter til en 10 mer, ohh luksus der inne! Har du tid SKAFF deg nye briller! Dødsbillig for de flotteste merkene, EKTE og billige. Handlet i MBK 2. egt EYE CLUB nær Fuji Restaurant! Mine finnes ikke i Europa, Christian Dior med Swarowski krystaller, 1500 kr, TILSAMMEN! Ett glass i Norge betaler jeg 1300 for!-skjønner du? Og Banokok Zoo kr 5,- å komme inn!! Endret 10. juli 2006 av M.P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå