Gå til innhold

Kontakt plutselig slettet fra msn liste

Anbefalte innlegg

Gjest msn guri
Skrevet

Er det mulig at noen bare blir slettet fra min MSN liste uten at jeg har gjort det selv?? mystisk det her...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pia._*
Skrevet

Det hørtes veldig merkelig ut. Jeg har vært flitting bruker (dvs 24/7) i mange år, uten å ha opplevd dette. Ikke mulig at noen andre har vært inne på kontaktlisten din og bare slettet den ved en feil?..

Skrevet

En gang da jeg gikk inn på msn´en min sto det plutselig "god jul" der ( var en gang i mai). Jeg kan ikke huske å ha skrvet det:P Så da bytta jeg bare passord.

Gjest msn guri
Skrevet

hmm.. det er vel den eneste logiske forklaringen... det rare er at det er kun en gammel flamme som er forsvunnet. burde kanskje ta det som et tegn..

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hehe, kanskje du skal ta det som et tegn?.. ;)

Skrevet

Hvis personen ikke ønsker å stå på din msnliste kan denne slette seg selv fra din liste

Gjest Gjest_Pia._*
Skrevet

Stemmer det? Hvordan gjør jeg det? Jeg har et par lister rundt om kring som jeg ikke føler stort behov for å stå på..

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jeg har ikke hørt at man kan slette seg selv. Men man kan sjekke hvem som har blokkert en ettersom jeg har fortstått? Jeg ville ha byttet passord om jeg var deg. Jeg fikk stadig vekk opp meldinger om at jeg ble logget av fordi jeg ble logget på på en annen maskin, så da var det endring av passord for meg.

Skrevet
Jeg har ikke hørt at man kan slette seg selv. Men man kan sjekke hvem som har blokkert en ettersom jeg har fortstått? Jeg ville ha byttet passord om jeg var deg. Jeg fikk stadig vekk opp meldinger om at jeg ble logget av fordi jeg ble logget på på en annen maskin, så da var det endring av passord for meg.

Det var nok jeg som sa det litt feil, men ut i fra hva jeg har forstått, så vil en person du blokkerer, ikke lenger se deg på sin liste. Kan være jeg tar feil, men tror det er sånn.

Gjest Purple
Skrevet
Det var nok jeg som sa det litt feil, men ut i fra hva jeg har forstått, så vil en person du blokkerer, ikke lenger se deg på sin liste. Kan være jeg tar feil, men tror det er sånn.

En person du blokkerer vil se deg på lista si, men du vil alltid stå som frakoblet.

Skrevet

Jeg har opplevd at folk har "blitt borte" og at fremmede (en fra spania) plutselig har dukket opp. Han hadde ikke lagt inn meg (sa han) og jeg hadde ikke lagt inn han.

Mye merkelig som kan skje i msn messenger verden!

Gjest gjest1
Skrevet

Msn min hadde greid å koble seg til på mine foreldres pc. Mamma tenker "hva er dette da?" siden de dukket opp i hennes outlook express, og slettet jævla alle sammen! Arrrghha

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har nettopp opplevd det samme. Jeg oppdaget det i går.

Jeg spurte samboeren og han trodde listen kunne bli slettet, dersom enn ikke har vært aktiv på en stund.

Alle kontaktene var borte hos meg.

Skrevet

Jeg har opplevd at jeg har slettet de ved en feil når msn har lagt seg over andre ting når .. Kan være du bare har gjort det ved et uhell uten og merke det?Tror ikke man kan slette seg selv hos andre.. Man kan blokkere hos seg selv men.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei jeg har ikke slettet de selv. Jeg vet de lå der sist jeg var inne. Og da gjorde jeg ikke noe annet enn å logge meg ut på vanlig måte.

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje vedkommende ikke har vært aktiv med brukerkontoen sin, slik den ikke lenger eksisterer i systemet,..?

Gjest gjesten
Skrevet
Kanskje vedkommende ikke har vært aktiv med brukerkontoen sin, slik den ikke lenger eksisterer i systemet,..?

så det er mulig altså - at man slettes om kontoen ikke er aktiv??

Gjest Gjest
Skrevet

Det går, etter et bestemt antall dager (tror det er på rundt en måned uten aktivitet). Min konto ble slettet, og da var det bare å kontakte msn så ble den aktivert igjen. De sa at det står i vilkårene når en konto vil bli slettet grunnet mangel på aktivitet.

Gjest -messi-
Skrevet
Det går, etter et bestemt antall dager (tror det er på rundt en måned uten aktivitet). Min konto ble slettet, og da var det bare å kontakte msn så ble den aktivert igjen. De sa at det står i vilkårene når en konto vil bli slettet grunnet mangel på aktivitet.

Det høres rart ut.

En gutt la meg på sin liste for over et år siden.

Han brukte den adressen bare et par ganger før han laget en ny.

Nå bruker han bare den nye,

men den gamle vises hos alle kontaktene hans.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har blokkert et par stykker, og lurer på en ting. Kan jeg sjekke om noen har blokkert meg?

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...