Gjest Mazzy Skrevet 22. desember 2002 #1 Del Skrevet 22. desember 2002 Hei... Det er en ting jeg lurer på. Er det en grunn til at du kaller deg "usikker"? Du trenger så klart ikke å fortelle meg det om du ikke har lyst, men lurer litt på om det er en skikkelig grunn, eller bare tilfeldig valgt. Blir uansett glad den gangen du skifter nick - ikke fordi du har et dårlig nick, men fordi jeg håper du om ikke så lenge ikke kommer til å identifisere deg med nicket ditt lengre... Klem, -m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 22. desember 2002 #2 Del Skrevet 22. desember 2002 hei Mazzy! Mitt nick er ikke tilfeldig valgt! Jeg føler meg veldig usikker på mange ting, og valgte det nicket p.g.a. det! Men - jeg er blitt sikrere på mange ting, som du ser av signaturen min. Jeg håper også at jeg kan identifisere meg som noe annet enn usikker etterhvert - men............ det passer enda! Takk for omtanken uansett :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mazzy Skrevet 23. desember 2002 #3 Del Skrevet 23. desember 2002 Hei igjen. Det høres bra ut. Kanskje et litt merkelig spørsmål, men har lagt merke til innleggene dine, og er nysgjerrigpetrine-de-lux. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå