Gå til innhold

Er du hjemme eller "hjemme" i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som sitter og knaster foran ukjente - eller relativt ukjente - maskiner nå i jula, hjemme hos foreldre eller slektninger på andre kanter av landet?

Er det noen som trodde de skulle få en nett-fri jul, men så oppdaget du at de hadde fått opp maskinparken sin i tide til du kom? Eller har du satt den opp, kanskje :ler:

Er det noen som har blitt hjemme fordi foreldre eller slektninger som inviterte til jul ikke hadde tilgang på internett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er jeg hjemme hos meg selv og min egen datamaskin.

Skal jobbe i morgen :evil: , så jeg drar til mine foreldre i morgen ettermiddag sammen med sambo.

Jeg håper og tror at foreldrene mine er på nett.

De har både PC og tilkobling, så jeg skal klare å løse evt. problemer.

Hadde ikke blitt hjemme om det ikke var internett hos foreldrene mine. Tror at jeg hadde klart meg 3-4 dager uten nett i så tilfelle, men det hadde ført til abstinenser... :hoho:

Skrevet

Jeg drar hjem til mamms og papps i morgen, men der er det også nettilgang, så jeg skal vel sørge for en noget større telefonregning til nyåret tenker jeg :sjarmor:

Skrevet

Vel, eg har jo ingen annan plass å vere i jula anna enn her heime hos foreldra.

Og her er det meir internett-tilgang enn på den triste lisje hybelen min :) , der må eg gå på skulen for å få internett.

Men om eg får tid til å sitte på nettet i jula er ei helt anna sak. :wink:

God jul då.

Skrevet

Er hos søstra mi jeg, og her er resten av familien også.

Sitter her med sambo sin bærbare. :P

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg er hjemme hos mine foreldre i Kongsberg- er oppkoblet via Nextgentel her hjemme så jeg er på nett hele Julen men vil nok bruke mindre tid online.

Milla

Skrevet

Jeg er hos mamma, og fordi jeg er hennes dataekspert (:D) får jeg pusle mye med PC i juleferien også... Men tiden online blir nok mye mindre enn vanlig. Både fordi jeg må koble opp via modem, og fordi det er så koselig å være sammen med familien når vi ikke har sett hverandre på leeeenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...