Gå til innhold

Dårlig matlyst...OG dårlig råd...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har så dårlig matlyst om dagen, er ikke helt i slaget...Noen som har noen tips om billige og enkle matretter som kanskje kan friste noe?

Ikke engang jordbær smakte godt for meg, og DA er det noe rart :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

For meg funker spaghetti uansett. Har jeg dårlig matlyst liker jeg det så enkelt som mulig, gjerne bare med litt (eller mye ;) )ost på

Skrevet

Jeg har heller ikke noe særlig matlyst nå. pga varmen...

spiste nettopp kinamat for det fikk jeg plutselig. tidligere i dag så kom nesten maten opp igjen fordi jeg spiste bare for å få i meg noe mat.

Gjest gjesta
Skrevet

Hva med nor frukt? kutt frukt i biter og hiv innpå. DU kan også lage en salat med frukt og kylling i. da metter det litt samtidig som det ikke er så tung mat i varmen. Kylling er ikke så dyrt på tilbud og heller ikke frukt når man kjøper bare litt til å ha i en salat.

Skrevet

Spiser nesten bare brødskiver om dagen. Null matlyst what so ever :riste:...

Skrevet

Laget salat i dag....det var nam...selvom jeg som deg er uten matlyst...

Hadde salat, soltørket tomat, mais, vårløk, stekt svinekjøtt i strimler, pasta og fetaost....men sånn super billig ble det ikke...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg spiser musli eller havregryn med melk til frokost jeg... Det er lett å få i seg nå som det er varmt.

Skrevet

På morgenen: frukt, juice og smoothie

Midt på dagen: Is laget av frossen juice (personlig elsker jeg mangojuice-is :sikle: ), vannmelon

På ettermiddagen: salat, reker eller en helt enkel risotto (kanskje ikke tomatbasert i varmen)

Hvis du går i invandrerbutikker kan du kjøpe MYE frukt og grønt uten å sprekke budsjettet. Eneste jeg har nevnt som koster litt er reker.

Men viktigst av alt: VANN I ENORME MENGDER!!!!

Fantastisk med denne deilige varmen!! :hjerter_rundt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...