Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Har så dårlig matlyst om dagen, er ikke helt i slaget...Noen som har noen tips om billige og enkle matretter som kanskje kan friste noe? Ikke engang jordbær smakte godt for meg, og DA er det noe rart
Gjest LilSweetie Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 For meg funker spaghetti uansett. Har jeg dårlig matlyst liker jeg det så enkelt som mulig, gjerne bare med litt (eller mye )ost på
Krista83 Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har heller ikke noe særlig matlyst nå. pga varmen... spiste nettopp kinamat for det fikk jeg plutselig. tidligere i dag så kom nesten maten opp igjen fordi jeg spiste bare for å få i meg noe mat.
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Hva med nor frukt? kutt frukt i biter og hiv innpå. DU kan også lage en salat med frukt og kylling i. da metter det litt samtidig som det ikke er så tung mat i varmen. Kylling er ikke så dyrt på tilbud og heller ikke frukt når man kjøper bare litt til å ha i en salat.
Murmelmy Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Spiser nesten bare brødskiver om dagen. Null matlyst what so ever ...
*Emma* Skrevet 6. juli 2006 #7 Skrevet 6. juli 2006 Laget salat i dag....det var nam...selvom jeg som deg er uten matlyst... Hadde salat, soltørket tomat, mais, vårløk, stekt svinekjøtt i strimler, pasta og fetaost....men sånn super billig ble det ikke...
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #8 Skrevet 6. juli 2006 Jeg spiser musli eller havregryn med melk til frokost jeg... Det er lett å få i seg nå som det er varmt.
afr0dite Skrevet 7. juli 2006 #9 Skrevet 7. juli 2006 På morgenen: frukt, juice og smoothie Midt på dagen: Is laget av frossen juice (personlig elsker jeg mangojuice-is ), vannmelon På ettermiddagen: salat, reker eller en helt enkel risotto (kanskje ikke tomatbasert i varmen) Hvis du går i invandrerbutikker kan du kjøpe MYE frukt og grønt uten å sprekke budsjettet. Eneste jeg har nevnt som koster litt er reker. Men viktigst av alt: VANN I ENORME MENGDER!!!! Fantastisk med denne deilige varmen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå