Gjest Miafia Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har en kjærste som er redd for å binde seg for det sm har skjedd tidligere da han var gift. Han er redd,hvordan kan jeg hjelpe han? Vil så gjerne få forholdet vårt til å fungere. Han har en sønn og ønsker heller ikke barn for redd for å sitte med en til alene. Jeg har aldri sagt at jeg skal ha barn med han, her å nå. Hvordan roer man ned dette?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Hvor gamle er dere, hvor lenge har dere vært sammen osv? vanskelig å svare generelt på. men i prinsippet må jeg innrømme at jeg er skeptisk til menn (og kvinner) som sier de er redd for å binde seg. I noen tilfeller stemmer det nok, men har på følelsen at det blir brukt som unnskyldning ganske ofte også... for når de treffer Drømmemannen/Drømmedama går som regel den bekymringen fort over! Så spørsmålet er vel om han er redd for å binde seg, eller om han bare ikke har så veldig lyst til å binde seg med deg...? Hvis han virkelig er redd, så må du vel bare gi ham tid og vise ham at du er til å stole på. Og si at han må gjerne gå rundt og være redd hele livet, og unnlate å ta sjanser, men da kan det hende han mister noen gode muligheter på veien...
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Vanskelig å gi noe fasitsvar på denne... Men du kan vel bare være der for han. Forhåpentligvis skjønner han etterhvert at du ikke er av samme ulla som x'en. Hvis det virker håpløst ville jeg tenkt meg litt om. Hvis det og få barn og gifte seg er viktig for deg kan det hende du kaster bort mye tid på denne mannen...
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Sammen 8mnd og begge er 31år,vil så gjerne få til dette forholdet
Gjest Piper Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Jeg personlig mener man ikek bør gå inn i et nytt forhold, så lenge man ikke er ferdig med tidligere. Den nye partneren kan ikke lastes for noe som har hendt tidligere, og det er veldig frustrerende å være sammen med en som ikke klarer å gi alt. Man får aldri noen garantier i livet, og enten får man ta sjangsen på at det går bra eller leve alene. Men først og fremst burde man gjøre seg helt ferdig med tidlige forhold, for først da kan man gi alt til den nye.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Han er kjempe redd, hadde 2 forhold før meg å det er kun på 1år også
Gjest Gjest_Tilly_* Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Dette er ikke lett,ta tiden til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå