Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Vet noen hvem som utsteder vigselsattest på engelsk? Er gift i Norge, men trenger den på engelsk. Har fått vite at det skal visst bare være et feridg skjema som fylles ut og at det ikke trenges å oversettes. Ringt kikontoret der jeg bor, men de viste ikke...
Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Det er det lokale folkeregisteret som utsteder dem originalt. Kanskje det er de som ordner dette også?
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Heisann!! Dette gjorde jeg og min kjære nettopp. Ta kontakt med folkeregisteret som ble sagt ovenfor. Hvis du skal gifte deg i utlandet så kanskje du også må ha fødselsattestene på engelsk? det måtte vi ihvertfall, riktig nok skal vi gifte oss for utenlandskrett, ikke norsk rett. og husk apostille stempel hvis det er for utenlansk rett(vet ikke om de trenger det for norsk rett) klem:)
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Takk for svar. Da prøver jeg folkeregisteret i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå