Gå til innhold

Her kan du sjekke dødsdatoen deres:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest prestekrage
Skrevet

hehe, kommer til å dø på nasjonaldagen i 2043 jeg....

Skrevet
hehe, kommer til å dø på nasjonaldagen i 2043 jeg....

Hjeeelp.. det er jo ikke så lenge til :hakeslepp::ler:

Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Nei, nå må jeg bare ut å leve livet som bare rakkern! Blir bare 65 år jeg da...

Fatter ikke helt hvordan jeg skal få tid til alt... Får starte nå. Ta meg fri fra jobben i morgen å reise på quarten tror jeg jammen....

Endret av prestekrage
Skrevet

Så ingen dato jeg.... kanskje jeg allerede skulle vært død...? :overrasket:

Skrevet
Nei, nå må jeg bare ut å leve livet som bare rakkern! Blir bare 65 år jeg da...

Fatter ikke helt hvordan jeg skal få tid til alt... Får starte nå. Ta meg fri fra jobben i morgen å reise på quarten tror jeg jammen....

:ler: DET er den beste unskyldningen for å få fri, som jeg har hørt på lenge...

Gjest Fruktfat
Skrevet

nyttårsaften, 2060. så lenge skal jeg leve.

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Monday, April 26, 2060

Da ryker det til for meg. Skal sørge for at jeg har en megaorgie eller noe sånt den dagen.

Gjest prestekrage
Skrevet (endret)
:ler: DET er den beste unskyldningen for å få fri, som jeg har hørt på lenge...

Da var det ordnet med fri. Eller, hadde fått fri fra før, men fikk fri til å gå litt tidligere i dag, så jeg kunne rekke et tidligere tog og dermed få bedre tid til å starte vorspilet i Oslo i dag!!!

Og for de som planlegger fremtiden; i 2043 er 17 mai på en søndag!! Ergo ingen ekstra dag fri engang. Blir jo bare elendingheta for de rundt meg da...

Endret av prestekrage
Skrevet
Da var det ordnet med fri. Eller, hadde fått fri fra før, men fikk fri til å gå litt tidligere i dag, så jeg kunne rekke et tidligere tog og dermed få bedre tid til å starte vorspilet i Oslo i dag!!!

Og for de som planlegger fremtiden; i 2043 er 17 mai på en søndag!! Ergo ingen ekstra dag fri engang. Blir jo bare elendingheta for de rundt meg da...

:hoho: Fest litt for oss andre som ikke har noe unskyldning for å få fri...

"Ey sjefen, er bare 75 år til jeg skal dø kan jeg ta fri i morgen???" tror ikke det...

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Bmi minimum 25? min er 19 :sur:

Endret: Åh sånn å forstå. Men jeg vet ikke hvor mye lbs og ft som er kg og cm >:--(

Endret av Towelie
Skrevet

Jeg vil bli 101 år! :hakeslepp:

Skrevet

blir igrunnen bare 79 år jeg... vet ikke heeeelt om jeg er fornøyd med det. hadde store planer om å bli ihvertfall 90, frisk og sprek og sitte i gyngestolen på verandaen og mimre om gamledager.. :forvirret:

*føler meg litt snytt her*

Skrevet

Wednesday, June 4, 2064

Seconds left to live...

1,827,504,0112

Uff....blir ille det her du......

Skal på piknik i dag så da blir det nok bra.

Gjest gjest1
Skrevet

Jooo jeg vet allerede den er på 19, men hva er det i engelsk BMI? :klø:

Skrevet
Bmi minimum 25? min er 19 :sur:

Endret: Åh sånn å forstå. Men jeg vet ikke hvor mye lbs og ft som er kg og cm >:--(

Jeg er 171 cm, ergo 5"8 (five feet, eight inches).

lbs = 70 kg = 154,19 pound

Blir 80 år jeg....akkurat som oldemor og bestemor. Høres helt greit ut for meg. 2. februar 2050 sjekker jeg ut og sier "bye bye for now".

Skrevet
Jooo jeg vet allerede den er på 19, men hva er det i engelsk BMI? :klø:

BMI står jo for Body Mass Index!!! så da er det vel det der også bare at det blir regnet ur på en annen måte eller??

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Onsdag 18. august, 2077.

Blir mao 99 år. Det er jo ikke dårlig :) Får bare håpe at ikke alle vennene mine dør før den tid, for da kan det bli litt kjedelig...

Gjest gjest1
Skrevet
BMI står jo for Body Mass Index!!! så da er det vel det der også bare at det blir regnet ur på en annen måte eller??

Nei, for det minste du kunne velge der var 25. Det er jo normalvektig til vanlig er det ikke det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...