Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har en venninne.. eller tidligere venninne.. hun har brutt nesten all kontakt.

Problemet er at hun har samboer, de har bodd sammen i flere år. For en god stund siden ble hun kjent med en jente. Hun betrodde meg at hun de hadde så go kontakt og kjemi og bla bla bla.. Hadde virkelig fått seg en venninne for livet..

Det jeg ikke viste, som hun ikke fortalte, var at de hadde utviklet et forhold på si..

I den senere tiden har en annen jente dukket opp.. og de har også utviklet et forhold.. Men hun bor fortsatt sammen med typen. han vet ingenting!!

Jeg syns så utrolig synd på han.. vi er flere som har prøvd å fortelle henne at hun må fortelle han sannheten. Men hun vil ikke, hun klarer ikke og hun tør ikke!

Hun er vel redd for å bli avslørt en gang for alle.. forteller hun typen blir antagelig det slutt, og da kommer ryktene.. så jeg skjønner hva hun tenker der. Men hun kan ikke ha 3 stykker på en gang!

Hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Men det er da hennes ansvar å fortelle typen det?

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde samboeren være en venn av meg så hadde jeg nok sagt det (etter en kort frist hvor hun selv kunne si det), men nå er det en ganske perifer bekjent om jeg forstår deg rett?

Siden det er kvinner hun er utro med, så er det mye mindre sjanse for at hun blir smittet med noe og så smitter han, men allikevel… Og ikke for å snakke om følelsesmessig. Her vet “alle” at hun holder han for narr, men ingen tør si det direkte til han… Så jeg aner ikke hva jeg hadde gjort. ..

Gjest LilSweetie
Skrevet

Hvis han ikke er en god venn av deg, ville jeg vært veldig forsiktig med å blande meg inn.... Man vet aldri når man bare vil gjøre vondt verre :forvirret:

Skrevet

har ikke tenkt å blande meg inn, hun får stå for det hun gjør selv!

MEn jeg synes så ufattelig synd på typen hennes.. han er bare så snill, og gjør alt for henne! JEg kjenner ikke han veldig godt, men ganske. Kjenner han jo via henne selvfølgelig, og vi hang mye sammen for en tid tilbake. Snakker med han om jeg møter han, men ikke mer enn det.

Problemet er bare at jeg også blir koblet inn i dette.. da folk rundt oss har fått nyss i noe, og tror jeg er venninnen hennes fortsatt.. og dette resulterte i at jeg fikk lesbe spm her en gang. Noe jeg overhodet ikke er!

Kanskje derfor jeg engasjerer meg ekstra i dette..

KLarer bare ikke sitte å se på at typen hennes skal bli holdt for narr, og kanskje bli knust en dag snart.

Han var uheldig med eksen sin også. Og fortjener noe bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...