Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 vi har fått en kattunge, den er kjempe god og leken, men den klorer konstant! ikke oss, men uansett hva den gjør går liksom klørne ut og inn.. har aldri hatt katt før så er ikke sikker på hva som er vanlig.. den gjør dette også når den får kos og maler.. jeg kan jo ikke si nei heller.. Er dette noe den vokser av seg eller må jeg gjøre noe nå som den bare er 12 uker?
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Det er ganske normalt tror jeg. Iallfall alle kattunger jeg har sett. Husk at de tråkker jo opp og ned med klørne ute når de koser seg (det ser kjempemorro ut )
Mrs. K Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Det er vanligt. Mine katter ligger også og "pumper" med klørne når de får kos eller når de er i kosehumør (på pute, dyne, teppe) Er det ikke noe med at de ligger og masserer puppene på kattemoren, når de skal ha melk, og at det er det som sitter igjen hos dem?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 men det er ikke bare når han blir kost på.. når han sitter i sofaen eller senga, hører jeg bare "ræsjt, ræsjt" i stoffet hele tiden... han leker jo med seg selv, men...
Gjest Gjest_sassy_* Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Nå er min lille kattefrøken blitt 5 mnd og det er ikke så mye kloring nå, verken på møbler eller oss. De vokser det av seg er min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå