elida Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Noen som har forslag til middel jeg kan bruke,fikk dressing fra kebab på en ny topp.har vasket den tre ganger med vanish eller hva de heter men de sitter enno.Så utrolig irriterende....
Kath Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 hvis den er hvit, bruk klor! hell lunket vann i en bøtte el lignende (bare halv bøtte) og en kork med klor, la den ligge oppi i ca 15 min og skjekk, skal ligge max 30 minutter. men pass på, noen stoffer tåler ikke klor!
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Prøv å gni inn omo rett på flekken, med litt vann. Og la den ligge litt, før du putter den i maskinen. Det er et annet flekkfjerningsprodukt som er utrolig bra også, men kommer ikke på navnet. Det er en blå flaske spruteflaske. Kjempe bra. Brukes på samme måte som omo, uten vannet!!
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Når plagget allerede er vasket har flekken "satt seg", og jeg tror ikke det kommer av.. har iallfall prøvd zalo o.l på ei t skjorte som var vasket uten hell, og ingenting funker.
Gjest Noelle Skrevet 6. juli 2006 #7 Skrevet 6. juli 2006 Dab-it-off flekkfjerner fra fargehandleren er god mot fett og andre vanskelige flekker, men vet ikke om det hjelper etter flere vasker, da flekken har 'satt seg' i stoffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå