lillesky Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Trenger tips til glade sommerlåter som får meg i godt humør. Har: - Stars Are Blind-Paris Hilton (ja, jeg synes den er fin) - Touch the Sky - Kayne - Høydepunkt-Raga Rockers
mee mee Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 postgirobygget med idyll! det må være den ultimate sommer sang
orakel Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Hele Melis-albumet til til Postgiro er egentlig sommerstemning. De Lillos - neste sommer Ingen sommer uten Daryl Braithwaite - one summer De nye gitarkameratene sin versjon av Boys of summer
fuerza Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 sean paul and sasha - im still in love los del rio - macarena lou bega - mambo nr 5 snook - svett och tårar
lene24 Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 NOEN SOMMERSANGER: aycan - devil in disguise og lambada brooke hogan -about us caracola - sommarnatt akcent - kylie arash - arash Blue lagoon - isle of paradise Gunther - like fire tonight og tutti frutti summerlove jessica simpson - public affair margaret berger - samantha maria mena - this bottle of wine pink - u and ur hand the rasmus - sail away uniting nations - music in me ufo og yepha - op med håret
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 Will smith - Summertime Cindy Lauper - Time after time(kanskje bare en sommersang for meg? Red hot chili peppers - Californiacation Fenrik Lane - One day in june 2pac - california love
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå