Karamba Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Har bestilt hudprodukter gjennom strawberrynet et par ganger. Siste gangen jeg bestilte her ble pakken min belastet for toll siden jeg hadde oversteget tollgrensen som er på 200 kr. Da ble kremen som jeg kjøpte faktisk dyrere enn dersom jeg hadde kjøpt den i butikken. Ganske surt! Det som jeg ikke kom på da jeg bestilte var at jeg kunne "hake av" at dette var en gave. Er det noen som vet om jeg slipper unna tollavgiftene da?
Søtpotita Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Eg gjorde dette, men måtte betale toll... Eg har heller ikkje fått tilbake tollutgiftene av Strawberrynet heller.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Det som jeg ikke kom på da jeg bestilte var at jeg kunne "hake av" at dette var en gave. Er det noen som vet om jeg slipper unna tollavgiftene da? ← Det innebærer bare at SN har gavepapir og bånd rundt produktet ditt. De haker ikke av som "gave" på tollseddelen.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Eg gjorde dette, men måtte betale toll... Eg har heller ikkje fått tilbake tollutgiftene av Strawberrynet heller. ← Jasså? Det er første gang jeg hører at SN ikke betaler tilbake tollutgiftene. Fikk du et "nei" fra dem på det, eller har du ikke hørt noe ennå?
Søtpotita Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Jasså? Det er første gang jeg hører at SN ikke betaler tilbake tollutgiftene. Fikk du et "nei" fra dem på det, eller har du ikke hørt noe ennå? ← Eg har ikkje høyrt noko frå dei. Det same skjedde ei venninne av meg (for eit halvt år sidan).
Gjest Gjest_Karamba_* Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Var faktisk ikke klar over at en kunne få tilbakebetalt tollutgiftene... Er dette noe som de garanterer at de gjør?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Er dette noe som de garanterer at de gjør? ← Nei! Det er en tjeneste de tilbyr for å være hyggelige, ikke noe kunden har krav må. MAO, så lønner det seg å spørre pent.
Gjest mægb Skrevet 8. juli 2006 #8 Skrevet 8. juli 2006 Har kjøpt veldig mye fra strawberrynet.com og har alltid fått igjen toll + gebyr når jeg har sendt inn kvitteringen pr. e-post. Får pengene inn på konto få dager etter at jeg har sendt inn kvitteringen. Sist jeg fikk varer var for et par uker siden og jeg sendte inn kvittering samme dag jeg hentet ut varene og fikk pengene inn på konto 2-3 dager etter.
Søtpotita Skrevet 8. juli 2006 #9 Skrevet 8. juli 2006 Nei! Det er en tjeneste de tilbyr for å være hyggelige, ikke noe kunden har krav må. MAO, så lønner det seg å spørre pent. ← Eg sendte ein veldig hyggeleg mail, der eg takka for god service og for dette flotte tilbudet dei hadde med at dei refunderte pengane. Så det var iallfall ikkje på grunn av uhøflegheit!
Søtpotita Skrevet 8. juli 2006 #10 Skrevet 8. juli 2006 Eg vurderte faktisk å ikkje senda mail om det fordi eg syns det er litt "frekt" å få pengane tilbake, det er jo ikkje Strawberrynet sin feil at me må betala toll og mva. Men no blir eg nesten litt negativt innstilt til Strawberrynet når det verkar som alle andre får tilbake pengane nokre dagar etterpå, og eg har ikkje fått eit svar eingong. Hadde jo forstått det om eg skreiv ein uhøfleg mail, eller om dei skreiv tilbake til meg og fortalte at dei ikkje kunne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå