mee mee Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 noen som har prøvd dette merket? http://www.visage.no/filer/prod_ren.htm
Zest Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har prøver på rens og krem for sensitiv hud fra Ren liggende, men har ikke fått testet ennå. Har reagert på ny sminke og fått tørt utslett, tenkte jeg skulle vente til det går over med å teste, men kan gi tilbakemelding da.
mee mee Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2006 tenkte kanskje jeg skulle prøve oxo, har lest endel om det.. si fra hvordan det går med deg da..
Zest Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Jeg har prøvd det meste, både parfymeri og hudpleiemerker, men Ren overrasket virkelig! Testene var knallbra, så jeg slo til og kjøpte hele serien. Etter å ha brukt den en ukes tid nå er jeg helt frelst! Håper det varer, iblant kan det gå litt tid før jeg reagerer på produkter. Jeg kjøpte Caledula rens og krem, omega 3 serum til kveldsbruk, pluss at jeg fikk med en tester på Frankinsence nattkrem (kanonbra, skal løpe ned på Visage og kjøpe så snart den er brukt opp). Konsistensen på produktene er herlig, og de lukter veldig naturlig, men ikke intenst-slå-i-bakken aromaoljer slik som dr. hauscha. Og virkningen sånn umiddelbart er super - jeg har slitt med kviser i sommer, men etter Ren er det så langt null nye på gang, og huden er silkemyk og jevn. I tillegg kjøpte jeg Grapefruit og Neroli dusjkrem og lotion - begge superbra. Hvis lotionen funker på min supertørre vinterhud blir den ett fast innslag på badet mitt! Erfaringer så langt er altså: Ren! Får se om det varer...
Zest Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Jeg kjøpte min "dose" i England, de er litt rimeligere der. Jeg husker ikke helt hva prisene var på Visage, men ikke avskrekkende. 2-300 for rens, 400 for kremen kanskje? Kan også kjøpes via rencosmetics.com eller hqhair.
Zest Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 ...Må bare legge til at jeg er forelsket i innpakningen også. Alt er på gjennomsiktige pumpeflasker med en pose oppi, som trekker seg sammen etterhvert som man bruker den opp, så får man ut mer enn gjennom tradisjonell pumpeflaske. Pene er de også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå