Gjest Gjest_Dagensdiva_* Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Er i Usa..Santa Monica paa ferie hos familie..maa si at zara i usa var veldig skuffende...so what er mye annet her..men synes zara virkelig var skuffende.
mee mee Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 er du på 3rd street promenade?? det er den beste shopping gata jeg noen gang har vært på! nå ble jeg helt gira! helt enig om at zara der ikke var noe bra! husk å stikk innom sephora da kose deg videre i LA (hvis du husker jeg som skulle dit oxo, har vært da)
Gjest Gjest_dagensdiva_* Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 yess har shoppet hver da naa..og brukt mange tusen kroner...livet er herlig..reiser til LA ikveld...her i santa monica er alt perfekt..tante bor rett ved siden av bob dylan
mee mee Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 kult da! hvor i LA var det du skulle bo? husk å dra innom drugstore og kjøpe mye billig sminke!
Gjest dagdi Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Orange county.. yes..skal gjore det...er fortsatt ftyllesjuk etter 4 juli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå