Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hjelp meg?

Jeg sprayet meg brun på salong for å bli fin til et selskap jeg var i sist lørdag. Har dusjet hver dag etter det og mye av fargen er vekk. Men mye sitter fremdeles på og det er skjoldete og jeg ser skitten ut. :tristbla:

Derfor har jeg vært _veldig_ påkledd de siste dagene, men til lørdagen bør all fargen være vekk. Da skal jeg i bryllup og hele kroppen må være i min naturlige farge. Bortsett fra brystet, magen og ned til klærne for jeg skal ha på kjole da, men helst hele kroppen.

Jeg har brukt skrubbevott og mild såpe, men det får ikke vekk alt. Virker btw som at "hullene" der hårene vokser opp i huden på armene er ekstra brune...

For noe dritt! Mange sier at fargen ikke holder lenge, men går av etter tre dager. Da trodde jeg at fargen var helt vekk etter fire dager, men den gang ei...

Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerinnen min fikk samme problemet før vårt bryllup. Hun også så møkkete ut, og betalte jo masse for å få gjort det i salongen.

Det som reddet henne var sitron. Kjøp inn masse sitroner del dem i to, og skrubb i vei. Hun fikk vekk alt.

Gjest Miloine
Skrevet

Stakkars deg!

Det med sitrontipset var jo en god ide!

Har du prøvd å skrubbe det vekk med body scrub?

Hvis ikke noe hjelper kan du jo spørre på parfymeriet eller Vita o.l.

Lykke til :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har skrubbet som en gal! Skal prøve sitron, takk for tips.. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har gnidd og skrubbet leeenge med sitron og det fungerer ikke. :sur:

Hva med grønnsåpe? Kan jeg bade i det..?

Virker som sagt som at "hullene" der hårene vokser opp i huden på armene er ekstra brune... Det ser helt jævlig ut og vises ekstra godt når jeg er utendørs... :grine:

Skrevet

Var det ikke noen her som hadde kjøpt en slik såpe for å fjerne selvbruning med?

Gjest Gjest
Skrevet

Badestu? Få "svettet" av hudcellene?

Gjest Gjest
Skrevet
Var det ikke noen her som hadde kjøpt en slik såpe for å fjerne selvbruning med?

Vil ikke kjøpe såpe i dyre dommer hvis det ikke er helt nødvendig, men hvor får man kjøpt denne såpa?

Ingen som vet om grønnsåpe kan hjelpe?

Gjest Noelle
Skrevet

Bruk et litt stivt frotte badehaandkle etter dusjen og skrubb huden godt, det hjelper mot brunfarge rester og er veldig effektivt etter min erfaring. Haandkleet blir brunflekkete saa bruk et du ikke er redd for aa soele til.

Skrevet

Ellers har jeg hørt (men aldri turt å prøve) at klor fjerner skjolder.

Ikke i det hele tatt bra for huden men...

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke prøv klorin!

Men er du et tregulv så kan du jo prøve med grønnsåpe.....

:ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...