Gå til innhold

hvor lang tar det?

Anbefalte innlegg

Gjest Mastercard
Skrevet

Har mastercard og ringte og sa at kortet er blitt ødelagt pga. at jeg har glemt å ta den ut av en lomme i jakka før jeg la jakka i vaskemaskinen. Sannheten er at jeg klippet kortet i to deler før jeg gikk og brukte alle pengene jeg ikke hadde, men at jeg har betalt ned på gjelda og trenger litt ekstra penger nå.

Hvor lang tid tar det før jeg får et nytt? Har en sparebank.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du med et mastercard om du allerede har klippet det i to pga du er redd for å bruke alle penegene dine?

Mastercard er ikke en god løsning. Prøv heller å spare litt penger og bruk et vanlig bankkort..

Skrevet

Alt fra noen dager til to uker, vil jeg tro. Det fikk iallefall jeg beskjed om da jeg fikk nytt bankkort p.g.a. navneendring.

Skrevet

Det vanlige er to uker, en uke til bestilling og trykking, og en uke til utsending av kort og kode.

Skrevet

På en del av disse kortene kan du også logge på en nettside (evnt i banken) og overføre penger fra kortet til din egen konto. Det koster en del i gebyr, men dersom det er likviditeten som er problemet, så går det kanskje greit?

Skrevet

I vinter ventet jeg på fornyelse av et kort og da jeg henvendte meg til banken etter at utløpsdatoen var passert fikk jeg vite at de som laget kortene hadde produksjonsproblemer.

Nå har jeg byttet bank og venter på hele to kort. Jeg antar dette er en travel tid i kortverdenen og at de har mye å gjøre. Hvis du syns det tar for lang tid så kan du jo ta kontakt med banken din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...