Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Hvordan kan jeg få ut mest mulig fall av håret uten å svi det med rettetang? Finnes det noen produkter eller lignende som kan hjelpe kanskje?
Little sister Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Tigi har en serie for dette, som heter S-Factor. Fåes kjøpt på LF
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Hva med produkter som kan fås kjøpt i en norsk frisørsalong da? Jeg nekter å se sånn ut på håret noe lenge.
Little sister Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Tigi fåes kjøpt i frisørsalonger også, men er billigere på LF. Det finnes sikkert en haug av slike produkter, men har selv kun prøvd Tigi (og den funket bra på meg)
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Kjøp en varmebeskyttende krem eller spray! Får du kjøpt i alle frisørsalonge og dagligvare. Det skal litt til å svi av håret, bruk litt mindre varme styrke, og ikke hold den på samme sted så lenge, ta heller 3 ganger på samme lokk mot for en lang gang..
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Du svir da ikke av håret ditt ved å bruke rettetang!! I hvert fall ikke om du bruker et varmebeskyttende produkt.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #7 Skrevet 6. juli 2006 Nei, jeg er klar over at jeg ikke bokstavlig talt svir av håret med rettetang, men dersom jeg bruker det hver dag sliter det nødvendigvis litt på håret. I tillegg gidder jeg ikke stå opp enda tidligere om morningen for å stå å rette ut håret med tang, derfor er jeg på jakt etter produkter som kan rette ut litt av fallen. Tenkte at det kanskje fantes en paste eller noe som kunne hjelpe litt.. TS
Dru Skrevet 6. juli 2006 #8 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har hørt at Graham Webb(?) har en krem som heter Stick Straight. Ei venninne med krøller prøvde denne, og den funket visst ganske greit uten bruk av rettetang.
Gjest marthepia Skrevet 6. juli 2006 #9 Skrevet 6. juli 2006 Hva med permanent retting av håret da? Du må altså til frisør å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå