Gjest I tvil Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har bestilt ferien for lenge siden, men i går fortalte min søster at hun drar med samme fly og skal til samme sted. Hun bestemte seg i går og vi drar om par dager. Det vil si at vi blir boende i en liten hytte med ett soverom, og vi har ikke noen god kontakt. Den er overfladisk og jeg har gitt henne mange sjanser. Den ene av foreldrene våre skal også dit, men h*n kan ikke nekte noen av oss. Jeg har lyst til å bare bli hjemme og la de reise, selv om jeg har betalt reisen. Alle vet om våre stridigheter, og min søster er alkoholiker, men nekter å innrømme det. Jeg tviler på om det vil oppleves som en ferie for meg når hun blir med. Hun håner meg når vi er alene, og ingen tror meg, bortsett fra en i familien som har hatt henne med på ferie og sett hennes drikking og opplevd hennes fornærmelser på nært hold. Skal jeg bare avlyse hele turen og heller bli hjemme? Jeg kan bestille en ferie til et annet sted, men nå begynner pengene å bestemme hvor. Hvor er det billig å dra nå, og hva ville dere gjort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå