Gå til innhold

Butikkjobb

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har tenkt å skaffe meg en jobb i butikk, enten bare sommerjobb eller heltidsjobb. Bør jeg ringe butikkene for å høre om de trenger flere folk, eller bør jeg heller sende de et brev med cv? Hva bør jeg spørre om når jeg ringer?

Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dress deg opp litt, og gå innom de butikkene du er intr i. Spør etter daglig leder, og spør om de vil ta i mot cv`n din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med deg søknad og cv, gå til den butikken du vil jobbe i og spør etter butikksjefen/daglig leder. Lever søknaden til han/henne, og si at du er interessert i jobb.

Etter en uke ringer du til samme bedrift, spør etter den du leverte søknaden til, og spør om de trenger folk. Slik fikk jeg jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjør som de andre nevner her. De to siste årene har jeg fått jobb både i klesbutikk og matbutikk, etter å ha levert søknader på denne måten.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mona_*

Jeg har vært butikksjef i mange år, og det er slik jeg har ansatt mange av mine jenter:) -Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De fleste matbutikker av litt størrelse trenger ALLTID folk, både deltid og heltid. Ligger mye på finn for eksempel. Eller gå og spør etter butikksjefen, gi hun/han søknad og cv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...