Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #1 Del Skrevet 5. juli 2006 Har tenkt å skaffe meg en jobb i butikk, enten bare sommerjobb eller heltidsjobb. Bør jeg ringe butikkene for å høre om de trenger flere folk, eller bør jeg heller sende de et brev med cv? Hva bør jeg spørre om når jeg ringer? Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstar Skrevet 5. juli 2006 #2 Del Skrevet 5. juli 2006 Dress deg opp litt, og gå innom de butikkene du er intr i. Spør etter daglig leder, og spør om de vil ta i mot cv`n din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. juli 2006 #3 Del Skrevet 5. juli 2006 Ta med deg søknad og cv, gå til den butikken du vil jobbe i og spør etter butikksjefen/daglig leder. Lever søknaden til han/henne, og si at du er interessert i jobb. Etter en uke ringer du til samme bedrift, spør etter den du leverte søknaden til, og spør om de trenger folk. Slik fikk jeg jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 6. juli 2006 #4 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja gjør som de andre nevner her. De to siste årene har jeg fått jobb både i klesbutikk og matbutikk, etter å ha levert søknader på denne måten. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 6. juli 2006 #5 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg har vært butikksjef i mange år, og det er slik jeg har ansatt mange av mine jenter:) -Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #6 Del Skrevet 6. juli 2006 De fleste matbutikker av litt størrelse trenger ALLTID folk, både deltid og heltid. Ligger mye på finn for eksempel. Eller gå og spør etter butikksjefen, gi hun/han søknad og cv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå