Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #41 Skrevet 8. juli 2006 Ærlig talt, er det nødvendig å være slem mot TS???
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #42 Skrevet 8. juli 2006 Whops,^ forts: TS vil bli modell, kun hun vet faktisk hvordan hun faktisk ser ut da bilder faktisk ikke alltid forteller sannheten. Jeg ser aldri ut som meg selv på bilder, så om hun mener hun har det som skal til for å bli modell, så bør hun få prøve seg, og om hun ber om råd, så burde folk som faktisk har råd til henne svare, og ikke alle verdens idioter som tror de vet om hun kan klare det eller ikke basert på ett bilde....
Nabodama Skrevet 8. juli 2006 #43 Skrevet 8. juli 2006 nei jeg liker håret mitt blondt. liker ikke brunt hår. d passer ikke meg. jeg spurte denne fotografen om han kunne ta bilder som jeg kan sende inn. http://www.michael-r.net/index.php?option=...mid=57&catid=24 jeg ser jo at han også har sine modeller så kanskje jeg oxo får bli med? hvem vet???? jeg trener liksom ikke "kritikk" av utseendet mitt. er fornøyd. ← Skal du bli modell av et eller annet slag, må du nok finne deg i mye kritikk av utseendet ditt. Konstruktiv kritikk, vel og merke, men også noen som slenger med leppa.
Gjest Embla s Skrevet 8. juli 2006 #44 Skrevet 8. juli 2006 TS: lykke til! Hvis du har det som skal til, så blir du modell. Mangler du det som skal til, blir du ikke modell. uansett hva gjester på KG sier
Gjest Piper Skrevet 9. juli 2006 #45 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Om hun er modellpen eller ikke, er fakttsk ikke opp til noen av oss her inne å vurdere. Om du da ikke jobber i et modellbyrå, for da kan du jo si så fint at hun ikke passer inn hos dere. Det er ingen som har sagt at du må si at hun er pen ol, men det er mulig å si det på en litt finere måte. Modellbyråene søker ulike modeller, der en kan være perfekt det ene stedet men få blankt avslag på et annet. Mennesker er ulike, og modellene er virkelig ulike de også. Det er flere modeller jeg ikke hetl kan forstå er modeller, men de har nå blirr modeller for det. Å prøve å trykke noen ned bare fordi man må si meningen sin, er ikke noe videre snilt. Men jeg regner med at TS tåler det, for det virker som om hun har hodet på rett plass. I motsetning til visse andre. Endret 9. juli 2006 av Druscilla
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #48 Skrevet 10. juli 2006 Tråden er ryddet og delt. Diskusjonen om BB-Carina og utseende finner du her. Pheps -mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå