Gjest mann34 Skrevet 7. juli 2006 #21 Skrevet 7. juli 2006 du har ikke har dette typiske modellutseendet. hverken glam-modell eller catwalk-modell. sier ikke dette for å være slem. og nei jeg er ikke misunnelig. jeg er mann for svarte.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #22 Skrevet 7. juli 2006 du har ikke har dette typiske modellutseendet. hverken glam-modell eller catwalk-modell. sier ikke dette for å være slem. og nei jeg er ikke misunnelig. jeg er mann for svarte. ←
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 7. juli 2006 #23 Skrevet 7. juli 2006 du har ikke har dette typiske modellutseendet. hverken glam-modell eller catwalk-modell. sier ikke dette for å være slem. og nei jeg er ikke misunnelig. jeg er mann for svarte. ← Hvorfor? jeg syns selv jeg ser bedre ut en mange av glamour modellene jeg. bildet mitt er forresten skikkelig dårlig. du kan ikke vite HEEELT hvordan jeg ser ut det at du er mann sier litt. dere menn har ikke peil på sånt.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #24 Skrevet 7. juli 2006 Uansett, man får et visst inntrykk av et bilde, og skal man bli tatt bilde av bør man også være fotogen... Tror ikke du hadde lagt ut et fælt bilde av deg, tror det er et bra et jeg.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #25 Skrevet 7. juli 2006 Uansett, man får et visst inntrykk av et bilde, og skal man bli tatt bilde av bør man også være fotogen... Tror ikke du hadde lagt ut et fælt bilde av deg, tror det er et bra et jeg. ← Jeg sier ikke at du ser fæl ut altså, men mer som "nabojenta" enn en glam modell.
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 7. juli 2006 #26 Skrevet 7. juli 2006 Uansett, man får et visst inntrykk av et bilde, og skal man bli tatt bilde av bør man også være fotogen... Tror ikke du hadde lagt ut et fælt bilde av deg, tror det er et bra et jeg. ← Takk
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 7. juli 2006 #27 Skrevet 7. juli 2006 Jeg sier ikke at du ser fæl ut altså, men mer som "nabojenta" enn en glam modell. ← Oki. jeg skjønte ikke det. hehhehee. det blir vel opptil fotografen å si om jeg er nabojenta el ikke.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #28 Skrevet 7. juli 2006 Oki. jeg skjønte ikke det. hehhehee. det blir vel opptil fotografen å si om jeg er nabojenta el ikke. ← Det har du rett i Lykke til iallefall!
mallina Skrevet 7. juli 2006 #29 Skrevet 7. juli 2006 Jeg syns da at du ser pen ut jeg da.. Ikke akkurat ei vanlig nabojente... Men en ting: håret var ikke det fineste jeg har sett.. Ikke for å være stygg, men syntes at du kanksje heller hadde passet lysebrunt bedre..
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #30 Skrevet 7. juli 2006 Enig med den som sa sats på en utdannelse. Synes ikke du er pen, ikke engang om du hadde hatt rumpa bar...
Nicky B Skrevet 8. juli 2006 #31 Skrevet 8. juli 2006 Enig med den som sa sats på en utdannelse. Synes ikke du er pen, ikke engang om du hadde hatt rumpa bar... ← Nå må du gi deg! Hva slags svar er dette å komme med da? Hvorfor må gjester slenge sånn med leppa? Dette er en lite konstruktiv kommentar som kun kan bunne ut i at du må rakke ned på noen. TS stilte et spørsmål om noen hadde gode tips å komme med når hun ville inn i bransjen, ikke hvorvidt hun var pen eller ei. Til TS:Når det gjelder gode råd og tips, så er det mange som har kommet med mye fornuftig, så jeg har ikke noe å legge til. Ønsker deg lykke til og syns absolutt du har det som skal til!
Viviwoom Skrevet 8. juli 2006 #32 Skrevet 8. juli 2006 Jeg håper at det ordner seg for deg, da. Synes det var ett fint bilde, jeg
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #33 Skrevet 8. juli 2006 Nå må du gi deg! Hva slags svar er dette å komme med da? Hvorfor må gjester slenge sånn med leppa? Dette er en lite konstruktiv kommentar som kun kan bunne ut i at du må rakke ned på noen. TS stilte et spørsmål om noen hadde gode tips å komme med når hun ville inn i bransjen, ikke hvorvidt hun var pen eller ei. Til TS:Når det gjelder gode råd og tips, så er det mange som har kommet med mye fornuftig, så jeg har ikke noe å legge til. Ønsker deg lykke til og syns absolutt du har det som skal til! ← Tipper at gjesten under som nevner et visst troll har rett. Og i alle fall bør de som tenker på å bli modell bare venne seg til ekle kommentarer. Dama på bildet er ikke pen. Sånn er det med den saken.
Gjest Miloine Skrevet 8. juli 2006 #34 Skrevet 8. juli 2006 jeg er utdannet hjelpepleier. jeg er modellemne syns jeg og flere har sagt det til meg oxo. misunnelse er noe som stikker dypt hos deg ja. ← Du vet, det er alltid noen som ikke tåler at andre syns bra om seg selv! Det er så typisk vet du - du har hørt om Janteloven - noen gjester følger den enda vet du! Syns det er kjempefint at du har selvtillit jeg, men ta med deg gode råd på veien, som eks. det viviwoom skriver
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 8. juli 2006 #35 Skrevet 8. juli 2006 Jeg syns da at du ser pen ut jeg da.. Ikke akkurat ei vanlig nabojente... Men en ting: håret var ikke det fineste jeg har sett.. Ikke for å være stygg, men syntes at du kanksje heller hadde passet lysebrunt bedre.. ← nei jeg liker håret mitt blondt. liker ikke brunt hår. d passer ikke meg. jeg spurte denne fotografen om han kunne ta bilder som jeg kan sende inn. http://www.michael-r.net/index.php?option=...mid=57&catid=24 jeg ser jo at han også har sine modeller så kanskje jeg oxo får bli med? hvem vet???? jeg trener liksom ikke "kritikk" av utseendet mitt. er fornøyd.
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 8. juli 2006 #36 Skrevet 8. juli 2006 Nå må du gi deg! Hva slags svar er dette å komme med da? Hvorfor må gjester slenge sånn med leppa? Dette er en lite konstruktiv kommentar som kun kan bunne ut i at du må rakke ned på noen. TS stilte et spørsmål om noen hadde gode tips å komme med når hun ville inn i bransjen, ikke hvorvidt hun var pen eller ei. Til TS:Når det gjelder gode råd og tips, så er det mange som har kommet med mye fornuftig, så jeg har ikke noe å legge til. Ønsker deg lykke til og syns absolutt du har det som skal til! ← tusen takk jeg bryr meg ikke om hva dem sier jeg. dem kan bare fortsette.
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 8. juli 2006 #37 Skrevet 8. juli 2006 Du vet, det er alltid noen som ikke tåler at andre syns bra om seg selv! Det er så typisk vet du - du har hørt om Janteloven - noen gjester følger den enda vet du! Syns det er kjempefint at du har selvtillit jeg, men ta med deg gode råd på veien, som eks. det viviwoom skriver ← tusen takk miloline. jeg bryr meg ikke nevneverdig om disse tullingene som har behov for å rakke ned på meg. janteloven er sterk her på berget som du oxo sier. takk for svaret ditt.
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 8. juli 2006 #38 Skrevet 8. juli 2006 Tipper at gjesten under som nevner et visst troll har rett. Og i alle fall bør de som tenker på å bli modell bare venne seg til ekle kommentarer. Dama på bildet er ikke pen. Sånn er det med den saken. ← ;) pen er relativt og subjektivt.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #39 Skrevet 8. juli 2006 nei jeg liker håret mitt blondt. liker ikke brunt hår. d passer ikke meg. jeg spurte denne fotografen om han kunne ta bilder som jeg kan sende inn. http://www.michael-r.net/index.php?option=...mid=57&catid=24 jeg ser jo at han også har sine modeller så kanskje jeg oxo får bli med? hvem vet???? jeg trener liksom ikke "kritikk" av utseendet mitt. er fornøyd. ← Det var jo ikke ment som noen kritikk, men som et lite tips. Jeg er enig i at du kan kle blondt hår, men det håret ditt er bleket nesten hvitt. Hadde du hatt en litt mer lys blond farge hadde det sett litt mer naturlig og heldig ut for resten Dessuten vil håret se tykkere ut med litt nyanser i seg.
Gjest Miloine Skrevet 8. juli 2006 #40 Skrevet 8. juli 2006 Det var jo ikke ment som noen kritikk, men som et lite tips. Jeg er enig i at du kan kle blondt hår, men det håret ditt er bleket nesten hvitt. Hadde du hatt en litt mer lys blond farge hadde det sett litt mer naturlig og heldig ut for resten Dessuten vil håret se tykkere ut med litt nyanser i seg. ← Men dersom hun faktisk kommer gjennom som modell, så er jo hårfargen uviktig da! De farger det alt ettersom hva slags bilder de skal ha! (eller bruker parykk) Jeg syns du er fin jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå