Gå til innhold

å bli modell.

Fremhevede innlegg

Gjest mann34
Skrevet

du har ikke har dette typiske modellutseendet.

hverken glam-modell eller catwalk-modell.

sier ikke dette for å være slem. og nei jeg er ikke misunnelig. jeg er mann for svarte. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

sier ikke dette for å være slem. og nei jeg er ikke misunnelig. jeg er mann for svarte. ;)

:Nikke:

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet

Hvorfor? jeg syns selv jeg ser bedre ut en mange av glamour modellene jeg.

bildet mitt er forresten skikkelig dårlig. du kan ikke vite HEEELT hvordan jeg ser ut

det at du er mann sier litt. dere menn har ikke peil på sånt.

Gjest Gjest
Skrevet

Uansett, man får et visst inntrykk av et bilde, og skal man bli tatt bilde av bør man også være fotogen...

Tror ikke du hadde lagt ut et fælt bilde av deg, tror det er et bra et jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
Uansett, man får et visst inntrykk av et bilde, og skal man bli tatt bilde av bør man også være fotogen...

Jeg sier ikke at du ser fæl ut altså, men mer som "nabojenta" enn en glam modell.

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet

Takk :)

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet
Jeg sier ikke at du ser fæl ut altså, men mer som "nabojenta" enn en glam modell.

Oki. jeg skjønte ikke det. hehhehee. det blir vel opptil fotografen å si om jeg er nabojenta el ikke. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Oki. jeg skjønte ikke det. hehhehee. det blir vel opptil fotografen å si om jeg er nabojenta el ikke. ;)

Det har du rett i :) Lykke til iallefall!

Skrevet

Jeg syns da at du ser pen ut jeg da.. Ikke akkurat ei vanlig nabojente...

Men en ting: håret var ikke det fineste jeg har sett.. Ikke for å være stygg, men syntes at du kanksje heller hadde passet lysebrunt bedre..

Gjest Gjest
Skrevet

Enig med den som sa sats på en utdannelse. Synes ikke du er pen, ikke engang om du hadde hatt rumpa bar...

Skrevet
Enig med den som sa sats på en utdannelse. Synes ikke du er pen, ikke engang om du hadde hatt rumpa bar...

:overrasket:

Nå må du gi deg! Hva slags svar er dette å komme med da?

Hvorfor må gjester slenge sånn med leppa? Dette er en lite konstruktiv kommentar som kun kan bunne ut i at du må rakke ned på noen.

TS stilte et spørsmål om noen hadde gode tips å komme med når hun ville inn i bransjen, ikke hvorvidt hun var pen eller ei.

Til TS:Når det gjelder gode råd og tips, så er det mange som har kommet med mye fornuftig, så jeg har ikke noe å legge til. Ønsker deg lykke til og syns absolutt du har det som skal til!

:)

Skrevet

Jeg håper at det ordner seg for deg, da. Synes det var ett fint bilde, jeg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor må gjester slenge sånn med leppa? Dette er en lite konstruktiv kommentar som kun kan bunne ut i at du må rakke ned på noen.

TS stilte et spørsmål om noen hadde gode tips å komme med når hun ville inn i bransjen, ikke hvorvidt hun var pen eller ei.

Til TS:Når det  gjelder gode råd og tips, så er det mange som har kommet med mye fornuftig, så jeg har ikke noe å legge til. Ønsker deg lykke til og syns absolutt du har det som skal til!

Tipper at gjesten under som nevner et visst troll har rett. Og i alle fall bør de som tenker på å bli modell bare venne seg til ekle kommentarer. Dama på bildet er ikke pen. Sånn er det med den saken.

Gjest Miloine
Skrevet
jeg er utdannet hjelpepleier. ;) jeg er modellemne syns jeg og flere har sagt det til meg oxo. misunnelse er noe som stikker dypt hos deg ja.  :ler:

Du vet, det er alltid noen som ikke tåler at andre syns bra om seg selv! Det er så typisk vet du - du har hørt om Janteloven - noen gjester følger den enda vet du!

Syns det er kjempefint at du har selvtillit jeg, men ta med deg gode råd på veien, som eks. det viviwoom skriver :)

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet
Jeg syns da at du ser pen ut jeg da.. Ikke akkurat ei vanlig nabojente...

Men en ting: håret var ikke det fineste jeg har sett.. Ikke for å være stygg, men syntes at du kanksje heller hadde passet lysebrunt bedre..

nei jeg liker håret mitt blondt. liker ikke brunt hår. d passer ikke meg.

jeg spurte denne fotografen om han kunne ta bilder som jeg kan sende inn.

http://www.michael-r.net/index.php?option=...mid=57&catid=24

jeg ser jo at han også har sine modeller så kanskje jeg oxo får bli med? hvem vet????

jeg trener liksom ikke "kritikk" av utseendet mitt. er fornøyd.

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet

Til TS:Når det  gjelder gode råd og tips, så er det mange som har kommet med mye fornuftig, så jeg har ikke noe å legge til. Ønsker deg lykke til og syns absolutt du har det som skal til!

tusen takk :klem: jeg bryr meg ikke om hva dem sier jeg. dem kan bare fortsette.

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet
Du vet, det er alltid noen som ikke tåler at andre syns bra om seg selv! Det er så typisk vet du - du har hørt om Janteloven - noen gjester følger den enda vet du!

Syns det er kjempefint at du har selvtillit jeg, men ta med deg gode råd på veien, som eks. det viviwoom skriver  :)

tusen takk miloline. jeg bryr meg ikke nevneverdig om disse tullingene som har behov for å rakke ned på meg. janteloven er sterk her på berget som du oxo sier. :) takk for svaret ditt. :klem:

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet
Tipper at gjesten under som nevner et visst troll har rett. Og i alle fall bør de som tenker på å bli modell bare venne seg til ekle kommentarer. Dama på bildet er ikke pen. Sånn er det med den saken.

;) ;) pen er relativt og subjektivt.

Gjest Gjest
Skrevet
nei jeg liker håret mitt blondt. liker ikke brunt hår. d passer ikke meg.

jeg spurte denne fotografen om han kunne ta bilder som jeg kan sende inn.

http://www.michael-r.net/index.php?option=...mid=57&catid=24

jeg ser jo at han også har sine modeller så kanskje jeg oxo får bli med? hvem vet????

jeg trener liksom ikke "kritikk" av utseendet mitt. er fornøyd.

Det var jo ikke ment som noen kritikk, men som et lite tips. Jeg er enig i at du kan kle blondt hår, men det håret ditt er bleket nesten hvitt. Hadde du hatt en litt mer lys blond farge hadde det sett litt mer naturlig og heldig ut for resten :) Dessuten vil håret se tykkere ut med litt nyanser i seg.

Gjest Miloine
Skrevet
Det var jo ikke ment som noen kritikk, men som et lite tips. Jeg er enig i at du kan kle blondt hår, men det håret ditt er bleket nesten hvitt. Hadde du hatt en litt mer lys blond farge hadde det sett litt mer naturlig og heldig ut for resten :) Dessuten vil håret se tykkere ut med litt nyanser i seg.

Men dersom hun faktisk kommer gjennom som modell, så er jo hårfargen uviktig da! De farger det alt ettersom hva slags bilder de skal ha! (eller bruker parykk)

Jeg syns du er fin jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...