Gå til innhold

Gaven fra ham er dyrest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Blir så irritert når jeg leser om slikt.

Her går jeg å handler gave til mannen for nesten 1000 kroner, og blir stemplet som grådig :evil: :evil:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9318935

Ja ja, det er vel et forsøk på å stemple oss kvinner.

Jeg tror de fleste par er enige i hvor mye de skal legge i til hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lot meg egentlig ikke provosere...

jeg har handlet for 1000,-kr til min kjære

generalisering vil det alltid være..spørs bare hvor mye vi gidder henge oss opp i det. :)

Gjest mann98768
Skrevet

slike såkalte "undersøkelser" er alltid irriterende om de går negativt ut mot menn såvel som mot kvinner. ikke ta dem seriøst, fordi de er i 98% av tilfellene helt feilaktige.

Gjest Anonymous
Skrevet
slike såkalte "undersøkelser" er alltid irriterende om de går negativt ut mot menn såvel som mot kvinner. ikke ta dem seriøst, fordi de er i 98% av tilfellene helt feilaktige.

TAKK!!!!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Min mann sa han hadde kjøpt tøfler til meg for 300 kr, og han ønsket seg i gjengave veldig en bok han antok kostet 300. Den kostet 500..og jeg ønsker meg ikke tøfler... :-?

Skrevet

Og la oss se den undersøkelsen som viser hvem som skriver julekort til begge familier og begges venner - hvem som baker kaker, lager maten, kjøper gavene etc.

Nå fruen har kjøpt julegaver til hele sin familie, sine venner og må sette i gang med å kjøpe til hans etc. Vel - hvem bruker mest på gaver da? Dessuten er det enkleste i verden å kjøpe en gave ti en tusenlapp, men det krever mer å kjøpe til et par hundrelapper.

Men herregud - hvem måler... :tunge1:

Og dette, jenter er hvorfor dere ikke må forlese dere på VG - det kommer så sjelden noe godt ut av det!

Gjest Anonymous
Skrevet
Og la oss se den undersøkelsen som viser hvem som skriver julekort til begge familier og begges venner - hvem som baker kaker, lager maten, kjøper gavene etc.

Nå fruen har kjøpt julegaver til hele sin familie, sine venner og må sette i gang med å kjøpe til hans etc. Vel - hvem bruker mest på gaver da? Dessuten er det enkleste i verden å kjøpe en gave ti en tusenlapp, men det krever mer å kjøpe til et par hundrelapper.

hehe...Dette tenkte jeg ikke på, men det er jo sant :D

Skrevet

Nå blir jeg litt oppgitt! :x :-?

Er det virkelig prisen på gaven som teller? Er dette viktig?

Sitter dere virkelig å sammenligner hva gaven koster!!!!!!!

For meg er det tanken bak som teller! 8)

Skjerp dere!! :(

Skrevet

Så sto det jo dette med "personlige" gaver da. Innlemmet i disse personlige gavene var det smykker og undertøy.

Vel: hvor mye smykker og sexy undertøy kan man egentlig kjøpe til enn mann?!

For ett teit eksempel!

Skrevet

Godt poeng, Starfish.

Men når menn tjener nesten 20% mer enn kvinner for ellers likt arbeid så er det vel rimelig at de betaler litt ekstra for at vi ikke skal lage opptøyer. :-?

Skrevet
Men når menn tjener nesten 20% mer enn kvinner for ellers likt arbeid så er det vel rimelig at de betaler litt ekstra for at vi ikke skal lage opptøyer.  :-?

Så sant, så sant! Den skal jeg lagre for bruk ved passende anledninger (for eksempel hvis jeg ønsker meg noe veldig dyrt :wink: )

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet
Nå blir jeg litt oppgitt! :x :-?

Er det virkelig prisen på gaven som teller? Er dette viktig?

Sitter dere virkelig å sammenligner hva gaven koster!!!!!!!

For meg er det tanken bak som teller! 8)

Skjerp dere!! :(

Var det mitt innlegg du siktet til?

Vel - for meg er det også tanken som teller...og helst at jeg ikke får vite hva jeg får på forhånd(spesielt når det er ting jeg slettes ikke ønsker meg!) og at han da liksom antyder hva han ønsker seg..Sliter noe innmari med samvittigheten; skal jeg kjøpe det han ønsker seg, eller skal jeg handle som han??

Mvh "tøffelheltinnen"

Skrevet

Vet med sikkerhet at han får dyrere gave enn meg i år, men så tjener jeg også mye mer enn han for tiden. Vi har nok delt greit på de andre julegavene, men det er han som har vært hjemme og vasket, ryddet og bakt til jul.

Skrevet

Tåpelig å sammenligne priser på julegavene. Det er jo ikke prisen som teller, men hva som er inni og tanken bak gaven. Så for meg blir det helt likegyldig hvem som gir den dyreste gaven. For hovedsaken er vel at man skal gi av hjertes lyst, og gjerne noe den andre endten ønsker seg eller trenger.

Skrevet

Enig med usikker -går ikke an å sitte og sammenlikne hva presangene koster!

Som regel koster ikke de presangene jeg gir til en evt. kjæreste en dritt -for jeg lager de selv.

Ærlig talt! Det er vanvittig mye som ikke kan måles i penger...

... til alt det andre har vi Master Card. (Fritt etter TV2).

Drit i sånne undersøkelser. VG publiserer slike undersøkelser ene og alene for å ha noe å fylle avisa si med.

G O D J U L ! !

Nelle :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...