Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg bare digger den sangen :-D Tror aldri jeg blir lei den.

Flere? :digge::danse:

Også skulle jeg gjerne kunne danse som Shakira, og gjerne synge duett med Wyclef også.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Hufsa
Skrevet

Jeg og digger den sangen, den er bare såå herlig :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg også! Han som er "Shakira" er så utrolig bra og ekkel på en gang :ler: Særlig når han løper igjennom spreder'n :hoho:

Skrevet

sangen er jo gammel. den er egentlig med wyclef og claudette. den er mye finere med de to også. det er claudette som gjør hele sangen. shakira trasher den.

Gjest Mireya
Skrevet

:hoho:

Nå har jeg sett det også! Herlig!!

Gjest BagLady
Skrevet

Veldig catchy sang ja...

Har ikke danset foran pc'en til denne nei :sjenert:

Gjest Chica
Skrevet

:ler:

Tror den het "Dance like this" i den andre versjonen? Er med på soundtracket til Dirty Dancing Havana Nights.

Gjest Catwoman
Skrevet
sangen er jo gammel. den er egentlig med wyclef og claudette. den er mye finere med de to også. det er claudette som gjør hele sangen. shakira trasher den.

Det visste jeg faktisk ikke. Jeg hadde aldri hørt den før. Når kom den ut første gang?

Gjest Chica
Skrevet

Var med på filmmusikken fra 2004 iallfall. Men kan være den er gamlere? Mye bra musikk på soundtracket til Havana Nights :)

Gjest Aethra
Skrevet

Helt enig du! Etter å ha hørt original-sangen (som bl.a. finnes på soundtracket til Dirty Dancing 2), må jeg si at jeg synes av shakira-versjonen er forferdelig stygg. I forhold til den ordentlige er den helt :kvalm:

Ikke for å tråkke dere som digger den på tærne altså, men det er bare å høre på originalen, så vil dere forstå! :Nikke:

Skrevet

SHAKIRRRA SHAKIRRRA

nei gud jeg blir smågal!

Skrevet
SHAKIRRRA SHAKIRRRA

nei gud jeg blir smågal!

Jeg også. Sa akkurat til Herr Blå at om jeg hører den sangen en gang til så kommer jeg til å kjøre av veien. Og da sa Herr blå at jeg antageligvis kom til å gjøre det, for vi kommer til å bli bombadert med den hele sommeren desverre......Må vist begynne å sette på P1 eller P2 heretter (men den er vel kanskje der også...... :tristbla: )

Gjest Gjest
Skrevet

Litt off-topic men... Er ikke Dirty Dancing 2 en utrolig nydelig film? Synes den er kjempefin jeg, typisk jentefilm da... Er vel kanskje ingen kvalitetsfilm, men anbefales absolutt :) (Bare hold kjæresten unna, ingen typisk guttefilm, hehe)

Gjest Gjesta
Skrevet
Litt off-topic men... Er ikke Dirty Dancing 2 en utrolig nydelig film? Synes den er kjempefin jeg, typisk jentefilm da... Er vel kanskje ingen kvalitetsfilm, men anbefales absolutt :)  (Bare hold kjæresten unna, ingen typisk guttefilm, hehe)

Helt enig!! Og ja, originalmelodien er mye bedre!! :)

Skrevet
Helt enig du! Etter å ha hørt original-sangen (som bl.a. finnes på soundtracket til Dirty Dancing 2), må jeg si at jeg synes av shakira-versjonen er forferdelig stygg. I forhold til den ordentlige er den helt  :kvalm:

Ikke for å tråkke dere som digger den på tærne altså, men det er bare å høre på originalen, så vil dere forstå!  :Nikke:

:enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...