Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Jeg skal reise med SasBraathens i morgen tidlig (Happy-billett), og er litt usikker på hva jeg kan ta med meg som håndbagasje. Har lest at man kan ha med inntil 8 kg, men er dette kun 1 kolli? Jeg har en fotobag samt en skulderveske. Noen som vet om det går bra?
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 det skal nok gå helt fint! Hehe, har drassa med meg ganske mye rart når jeg har tatt diverse fly. De sier som regel 1 kolli + en veske!
liv Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 en kolli, og max 8 kg. Fotballbagger er ofte litt for store i cm for å få gå som håndbagasje da.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Denne bør flytte raskt over til "Forbruker og økonomi"!!! Dette er ingen Generell debatt...
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Ooops, postet i feil forum, beklager så mye! Fotballbag? Jeg mente fotobag til fotoapparatet!
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 55cm x 40cm x 23cm (8kg) dette er målene du maks kan ha på håndbagasjen for sas. Så da kan du jo måle om fotobagen er grei (men regner med du ikke har en gigantisk fotobag)
liv Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 fotobag ja, det blir noe annet. Leste vist litt feil jeg
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Denne bør flytte raskt over til "Forbruker og økonomi"!!! Dette er ingen Generell debatt... ← Åh,få deg et liv!
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #9 Skrevet 6. juli 2006 Strengt tatt er det jo bare ett kolli da, men to små skal likevel ikke være noe problem.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2006 #10 Skrevet 7. juli 2006 Hvis jeg er redd for at jeg har med for mye inn på flyet, stapper jeg håndbagasje nr 2 i en (plast)pose. Da føler jeg meg trygg på at ingen skal si noe på det! Det er jo meningen at man skal (kan) handle tax-free og slikt, etter man har sjekket inn bagasjen som skal sendes. Og de står jo ikke ved tax-free-kassene og sier: Beklager, du har allerede en stk håndbagasje, vi kan ikke selge deg noe!
Krista83 Skrevet 7. juli 2006 #11 Skrevet 7. juli 2006 Jeg var nettopp ute og fløy, da hadde jeg med meg koffert i håndbaggasje størrelse samt veske. Nå skulle jeg være noen dager der jeg reiste til så jeg trok med meg en stor veske. Sto og tenkte på dette når jeg sto og skulle gå om bord i flyet, men ingen som sa noe. Men så er jo veskene ganske store for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå