Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke sånn farge er pent, men så er jeg 10 år eldre enn deg og har antageligvis ikke peiling på moten for "unge" ;) Klippen var fin, men uansett hvor moderne det skulle vært, er de fargene sammen rett og slett ikke pent ;) Regner med du spurte etter ærlig svar ;)

Skrevet

jepp, setter pris på ærlige meninger ;)

Gjest BagLady
Skrevet

Jeg synes ikke det var noe særlig fint, jeg. Beklager ;)

Gjest Kiera
Skrevet

Klippen er kjempefin, fargen synes jeg du skal tenke over. Be om hjelp i salongen, de har jo peil der. (Ville uansett valgt farge nr 1 fremfor Christina varianten iallfall)

Gjest Gjest
Skrevet

Frisyren er pen, men fargen synes jeg ikke noe om(altså hvitt med sorte striper.)Da likte jeg heller den andre fargevarianten bedre.

Skrevet

frisyrene var fine! Hårfargen til christina a var helt grusom

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg likte den andre klippen bedre enn den første, men den krever sannsynligvis masse styling, litt avhengig av hva slags hårstruktur du har. Er du forberedt på å bruke en del tid på håret ditt, er jo selvsagt ikke det noe problem. :)

Fargen og hele framtoningen på det første bildet var ganske så harry, synes jeg... :sjenert: Stripene fikk meg til å tenke på nitti-tallets rånebeibs fra der jeg vokste opp.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har slått fra meg å blande svart og blondt. det var bare en impulsiv tanke, fordi jeg har lyst på en drastisk forandring. men når jeg så på aguilerabildet nå, synes jeg ikke det var så fancy lengre.

Er ikke helt sikker på hvilken ansiktsform jeg har (er jeg den eneste som ikke klarer å se sånt selv? :overrasket:) men innbiller meg at jeg har ovalt eller langt fjes, og da tror jeg den siste frisyren best.

Blir gøy med forandring :-D

Skrevet

Jeg var hos frisøren og fikk en drastisk forvandling for ikke så lenge siden.

Anbefaler deg til å gå til frisøren, bla i noen bøker og vis hvilke frisyrer du liker til frisøren, så blir dere sammen enige om hva som passer for deg. Eller gjør som meg, si ta deg ut, jeg hadde bare ett krav og det var at jeg fremdeles ville ha langt hår da jeg var ferdig..

Gjest gjest1
Skrevet

Likte nr 1 kjempegodt, men er visst alene om det :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har slått fra meg å blande svart og blondt. det var bare en impulsiv tanke, fordi jeg har lyst på en drastisk forandring. men når jeg så på aguilerabildet nå, synes jeg ikke det var så fancy lengre.

Er ikke helt sikker på hvilken ansiktsform jeg har (er jeg den eneste som ikke klarer å se sånt selv?  :overrasket:) men innbiller meg at jeg har ovalt eller langt fjes, og da tror jeg den siste frisyren best.

Blir gøy med forandring :-D

Ikke den eneste som ikke helt vet hva slags ansiktsform du har, sannelig ikke sikker på hva jeg har jeg heller.. Har tegnet på speilet med lebestift å alt.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...