yvoesp Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 På murveggen ved inngangspartiet har jeg malt et pappatroll som peker mot inngangsdøren og ellers etter han "løper" det et mammatroll og to trollbarn. M.t.p. hussalg: bør jeg vel gjerne male over dem? Eller er dette et " sjarmerende innslag" som folk ikke tenker på som spesielt rettet mot oss?
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Skriver som potensiell huskjøper: Er det pent laget så hadde jeg antageligvis latt det bli, er det stygt så hadde jeg neppe brydd meg og slengt på noe maling selv etter huset var kjøpt.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Skriver som potensiell huskjøper: Er det pent laget så hadde jeg antageligvis latt det bli, er det stygt så hadde jeg neppe brydd meg og slengt på noe maling selv etter huset var kjøpt. ← Enig.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Det bør absolutt males over! ← Hvorfor det? Hva hvis kjøperen liker store pappatroll som løper foran et mindre mammatroll og to trollunger?
Pilar Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 La det stå og tilby deg å male over for de som kommer på visning.
Arkana Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 La det stå og tilby deg å male over for de som kommer på visning. ← Enig, kan godt være mange som vil ha det på veggen hvis det er pent malt. Litt synd å male over hvis du ikke hadde trengt det. Jeg tviler på at en slik liten sak vil være avgjørende for et huskjøp.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Harry med troll i huset da!!! ← Er harry å reise til Svinesund også, og der er det jammen meg folksomt.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 Hadde vært morsomt å se bilde av trollene!
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #11 Skrevet 5. juli 2006 Jeg tror ikke noen blir skremt av noen troll på en mur.
Gjest Gjest1 Skrevet 6. juli 2006 #12 Skrevet 6. juli 2006 Jeg ville malt over det. Blir litt sært spør du meg.
Krista83 Skrevet 6. juli 2006 #13 Skrevet 6. juli 2006 Jeg tror ikke jeg ville reagert noe negativt på det.. Er hele muren malt eller har du malt trollene rett på betongen?
yvoesp Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #14 Skrevet 6. juli 2006 Trollene er 10 cm høye & i rekke fra pappatrollet til minste barnetroll, blir lengden rundt 30 cm.
Gjest HB Skrevet 6. juli 2006 #15 Skrevet 6. juli 2006 Det var jo ikke stort!! Jeg så for meg troll i naturlig menneskestørrelse og det hadde nok gjort at jeg hadde tenkt mitt om huseierne. Jeg synes du kan beholde dem, men evt. tilby å male over dersom noen spør om det. Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #16 Skrevet 6. juli 2006 Trollene er 10 cm høye & i rekke fra pappatrollet til minste barnetroll, blir lengden rundt 30 cm. ← Ikke mal. Kjøper klarer fint å male selv hvis de ikke liker det. Er ikke noen små troll som avgjør om noen vil kjøpe huset.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #17 Skrevet 6. juli 2006 Er det malt på veggen så bør du la det være, kjøperen kan male over sjøl! Men er det figurer som er festet på veggen, så bør de fjernes...
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #18 Skrevet 7. juli 2006 Noen småtroll er vel ikke så farlig? Syns det hadde vært litt artig jeg da
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #19 Skrevet 8. juli 2006 Jeg hater troll, men hadde ikke latt det stå i veien for et huskjøp om jeg likte tomta og huset. SÅ det er ikke noe jeg ivlle prioritert å male over som selger - det blir kanskje skolder i malinga også om man bare maler et lite område, så kjøper må kanskje uansett male hele veggen seinere.
Nala Skrevet 9. juli 2006 #20 Skrevet 9. juli 2006 Jeg tror jeg hadde malt over. Alt som oppfattes som sært fester seg lett i en potensiell kjøpers sinn. Nettopp av denne grunn er det at jeg nå driver og maler og maler og maler gangene våre, selv om vi legger huset ut for salg om under en måned. Jeg vil gi dem som kommer på visning et så godt førsteinntrykk som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå