Gå til innhold

hardhendt sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Jeg lurer på en ting, dere jenter som liker litt hardhendt behandling i senga, å bli dominert litt (spanking, lugging, holdt fast, håndjern etc);

har dere "alltid" visst at dette er noe dere tenner på? Eller er det noen som plutselig oppdaget det?

Har det mye med typen å gjøre? Feks at han er naturlig autoritær og er overbevisende dominant, for at du skal tenne på det?

Noen erfaringer?

på forhåndt takk

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei

Jeg lurer på en ting, dere jenter som liker litt hardhendt behandling i senga, å bli dominert litt (spanking, lugging, holdt fast, håndjern etc);

har dere "alltid" visst at dette er noe dere tenner på? Eller er det noen som plutselig oppdaget det?

Har det mye med typen å gjøre? Feks at han er naturlig autoritær og er overbevisende dominant, for at du skal tenne på det?

Noen erfaringer?

på forhåndt takk

Vanskelig å svare om det alltid har ligget der latent. Aner ikke. Har ikke forsøkt det i noe særlig grad heller.

Men vet at tendenser til det er spennende! For meg er det da mannen som har alt å si for hva jeg tenner på. Mannen som helhet: hans stil, klesstil, væremåte, tankegang, blikk, sjarm, alder (eldre menn er litt spennende), er han gift og utro på kursseminar er det ennå mer spennende, osv.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble bevisst det samtidig som jeg begynte å oppdage sex, dvs i 8-10-alderen.

Og det er noe jeg har tent på uavhengig av hvem jeg har vært sammen med, men har etterhvert lært meg å styre unna menn som ikke er i stand til å gi meg det jeg trenger seksuelt.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, det har kommet i de senere årene. Begynte bare å hylgrine da jeg ble slått og lugget av nabounger/skoleunger jeg :ler:

Skrevet

Vi har bare så vidt vært inne på tanken om å bruke håndjern, og den ideen kom naturlig. Vi syntes det hørtes spennende ut, noe som kunne by på friske variasjoner i sexlivet.

Skrevet

Jeg var i allefall 27 år før jeg oppdaget at jeg liker å bli holdt fast mens vi har sex. Om det er å bli holdt i håret eller kroppen går for det samme så lenge sexen er litt råere da :sjarmor:

Kommer selvfølgelig ann på hvem man har sex med.....

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en av de som liker det litt røft. Dette er noe som har kommet gradvis, litt etter litt. I min "ungdom" likte jeg helt vanlige ting, men etterhver som jeg ble tryggere på meg selv og min seksualitet, og mer bevisst på hva jeg liker og ikke liker, har sexen blitt mer og mer hardhendt. Det har absolutt noe med mannen å gjøre også, det er helt nødvendig å stole på mannen, så jeg lar meg ikke binde av en ONS. Men det har ikke bare med å stole på at mannen vil knyte opp knuten eller slutte å slå når jeg ber om det, men også noe med å stole på at han takler at jeg er som jeg er, at han vet hva han selv liker slik at han kan si ifra om jeg ber om noe han ikke vil, stole på at han ikke synes jeg er sær eller skummel selv om jeg har merkelige preferanser.

Skrevet

jeg er gla i litt hardhent sex men ikje alltid... må ha litt variasjon...

men ikej noe slåssing bare holde ltt fast å rive litt i håret små biting

sånt, men det er jo også deilig med litt "myk" sex også. som jeg sa... variasjon er bra ;)

Gjest seroxata
Skrevet

har alltid visst det vil jeg si :) men når en driver med vannslanger og nabogutter i femårsalderen, så... :hoho: det var vel ganske opplagt tidlig for min del

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har "alltid" visst at jeg er den jeg er seksuelt sett, men det tok lang tid å akseptere den jeg er.

Den viktigste jobben jeg noen gang har gjort med meg sjøl var å komme fram til et punkt der jeg var trygg på at min seksualitet, mine særheter og mitt tenningsmønster er både sunt og normalt.

Jeg kan ikke ha "røff sex" med hvem som helst, enda mindre enn jeg har myk sex med hvem som helst. Tillit og trygghet er viktig, faktisk viktigere enn noe annet i denne sammenhengen.

Kroppsbygning har minimalt å si, utstrålning noe mer, men aller viktigst er personligheten og den tryggheten partneren gir meg.

Jeg er så heldig at jeg lever i et stabilt forhold deg jeg kan være meg sjøl fullt og helt, men om det noen gang skulle ta slutt ville jeg bruke god tid på å finne en ny partner. Er h*n ikke seksuelt kompatibel med meg kan det være det samme.

Skrevet

fant ut av det da kjæresten holdt bena rundt meg en gang :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Elskerinna jeg hadde for noen år siden insisterte på røff sex, og jeg tenkte da skal du jammen få det!

Starta pent og aksererte etter hvert,merka etter hvert at det var noe galt,hun hadde blitt så redd at hun ikke turte si i fra at nu var det nok.

Kan nok være lurt og ha ett"passord" for at nu er det nok,hvis man ikke vet hva man går til.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Kan nok være lurt og ha ett"passord" for at nu er det nok,hvis man ikke vet hva man går til.

Det er ikke bare lurt, det er helt nødvendig, både for "ferske" og erfarne SM-ere.

Sjøl med passord er det viktig at den som styrer/har overtaket/dominerer eller hva du vil kalle det er våken og observant.

Den dominerende parten må kunne lese den som underkaster seg og kunne styre seg uavhengig av om stoppordet blir brukt eller ikke.

Alt annet er direkte farlig.

Endret av Tispa
Gjest Gjest
Skrevet

Dette er noe jeg har tenkt mer og mer på..

Jeg tenner enormt på tanken av å virkelig, virkelig bli tatt hardt :sjarmor:

Gjerne med innslag av spanking og at han er veldig dominant.

Har til og med gått så langt som å tenne på tanken av å bli "brukt" av to menn samtidig.

Hvor dette kommer fra aner jeg ikke, men jeg vet at jeg har et helt sunt selvbilde - det er ikke det.

Jeg vil veldig gjerne høre flere av deres erfaringer, positive og negative.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...