Gjest King James Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Er du en patriot ? Det er helle spørsmålet Endret 5. juli 2006 av Keiser James
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Ja, jeg er nasjonalistisk og patriot. Liker å være soldat og dør gjerne for fedrelandet. Og mødrelandet.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Ja, jeg er nasjonalistisk og patriot. Liker å være soldat og dør gjerne for fedrelandet. Og mødrelandet. ← Heter det ikke for Kongen og Fedrelandet ?
Gjest fluesmekker Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Næ, ikke spesielt. Glad i Norge, men er også glad i andre land.
Viviwoom Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Er glad i Norge, og synes det er fint å være norsk. Men jeg tror at hele begrepet patriotisme har forandret seg de siste årene. Verden har blitt stadig mindre. Vi reiser mer, opplever flere forskjellige kulturer, både på egen hånd og via media ol.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Heter det ikke for Kongen og Fedrelandet ? ← Jo, liker å være patriot, og dør gjerne for fedrelandet, mødrelandet, kongen, dronningen, Ari, og alle de andre.
Viviwoom Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Jo, liker å være patriot, og dør gjerne for fedrelandet, mødrelandet, kongen, dronningen, Ari, og alle de andre. ← Kunne godt ha dødd for fedrelandet, jeg også. Kanskje ikke akkurat for Ari, da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå