Gjest doxi Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 hei jeg er jomfru og har dermed lite erfaring når det gjelder sex, jeg bruker dusjhodet når jeg skal onanerer og har aldri prøvd dildo eller vibrator. har møtt en gutt jeg vil satse på, er veldig kåt på han. men jeg gruer meg til vi skal ha sex for jeg er jo så trang. får kanskje inn 2 fingere! utvider skjeden seg eller? hvordan i all verden skal den store pikken inn i det bitte lille hullet? hører ut som en tulling nå, men håper på litt support
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Han er sikkert liten der nede så det går nok bra.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Ikke noe å være redd for. Langt forspel med fingring er alt som skal til Anbefaler at han får inn 3 fingrer før dere prøver på samleie. Dessuten bør du føle deg så trygg på kjæresten din at dette ikke er noe særlig problem, er du sikker på at du er klar for sex?
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 skjeden utvider seg litt ja, sørg for å være våt nok før han kommer inn (feks be han slikke deg lit først) når han har kommet inn si at han må ta det litt med ro hvis det er så trangt at det er vondt, hvis han bare holder seg i ro inne i deg litt så blir du vant til det..
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Anbefaler at han får inn 3 fingrer før dere prøver på samleie. ← det er det rareste jeg har hørt,jeg er i 30 årene og etter 3 barnefødsler får ikke jeg inn mer enn max 2 fingre.
Ulva Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 eg får heller ikkje inn mer ein 2 fingre, og eg har masse god sex, så eg tror ikkje du har noe å være redd for!! passe på å være ordentlig våt og klar så e da bare å kaste seg i da
Gjest fluesmekker Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Vet ikke om det er bare meg, men foreslå bakfra..? Da sklei han bare rett inn utenat det gjorde vondt (i misjonær kom såvidt gjennom jomfruhinna før det ble for smertefult).
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Enten bakfra, eller at du sitter oppå han. da kan du styre og bestemme selv!
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Nåja, hvis du ser på fingrene dine så ser du at 2 fingrer har mindre omkrets/diameter enn en gjennomsnittlig penis. 3 fingrer (ikke tommel og lillefinger) burde gå fint, men ikke nødvendigvis helt inn. Jeg har "klart" 3 fingrer på ei som kun fikk inn 2 før (jeg har ikke mindre hender) Litt off-topic og uten poeng siden det kommer frem at dere får inn penis når dere "bare" får inn 2 fingrer, men ville bare få fram det jeg har erfart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå