celice Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Tv3 har hele uken kjørt en reklame for torsdagens episode av "Bones", hvor de bruker en nydelig låt! Vemodig, rolig sang med kvinnelig vokal. Hvis jeg skulle ta en wild guess ville jeg si det var Massive Attack.... Noen som kjenner artist og tittel?
Gjest BagLady Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Er det ikke Teardrop den heter? Massive Attack som synger.
Gjest EBLL Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 ja, det stemmer Noen som vet hvilken de har spilt denne uken på reklamen te Bones? Måå Viitee!! hehe.. Klarer ikke fange opp teksten heller!!
Gjest Gjest_Kamomilla_* Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Noen som vet hvilken de har spilt denne uken på reklamen te Bones? Måå Viitee!! hehe.. Klarer ikke fange opp teksten heller!! Er det den de synger "ride slow, ride slow, ride faster" (eller noe slikt) ? Jeg vil også svært gjerne vite hva den heter og hvem som synger den. Har sendt mail til TV3, men har ikke fått noe svar (foreløpig iallefall) Noen som kan hjelpe?? PLEEEEEASE
Gjest Rikkaidai Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Er det den de synger "ride slow, ride slow, ride faster" (eller noe slikt) ? Jeg vil også svært gjerne vite hva den heter og hvem som synger den. Har sendt mail til TV3, men har ikke fått noe svar (foreløpig iallefall) Noen som kan hjelpe?? PLEEEEEASE Phoenix - Everything is everything Kos dokker
Gjest Gjest_Kamomilla_* Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Phoenix - Everything is everything Kos dokker Aaaaaaaaah.... Herlig. Tankene mine var inne på Phoenix, men jeg slo det fra meg før jeg søkte gjennom sangene. Men tusen takk for hjelpa. Lyst å gi deg en klem nå
Gjest Noen som vet? Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet hvilken sang de brukte for en uke - 14 dager siden? Rolig sang med mannlig vokal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå