Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestilte fra et Engelsk firma den 26 juni, og jeg har ikke hørt noe fra de. Fikk en ordrebekreftelse, men det har ikke dukket opp en sendingsbekreftelse. Ser at det er trukket fra kortet, og beløpet stemmer med denne handleturen.

Eneste som står ang leveringstid er: “Please allow 14 days delivery with standard postage (free standard postage in the UK).” og “Shipping And Handling Prices stated include standard postage (2nd class) for orders from within the United Kingdom. All other areas are "plus postage and packing". We will endeavour to post your order within 48 hours of receipt of your details. We use Airmail for orders outside the UK.” ”Delivery Schedule We will normally send your order to you within 3 business days . International orders are generally sent within 5 days.”

Så den skal være sendt nå, men er det vanlig at det ikke kommer en mail om at varen er sent? Jeg har handlet mye på netthandel før, men aldri opplevd dette.

Problemet er at jeg trenger dette før jeg reiser den 25 juli, og jeg er litt urolig for at om de ikke har sendt det før nå eller det har forsvunnet så begynner det å bli litt kort tid om posten eller tollen er treg. Den er under 200 kr, men iblant så henger ting seg opp av ulike årsaker.

Hva pleier dere gjøre når slikt skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en mail til kundeservice! Jeg har ikke så veldig høy terskel for å gjøre det, lurer jeg på noe, sender jeg en mail, og får nesten alltid svar i løpet av en dag..

Gjest Gjest
Skrevet

Det er lov til å mase akkurat når du vil selv.

Dessuten så maser du ikke. Du bare lurer på noe og vil spørre om noe. Og det er alltid lov!

Gjest Gjest
Skrevet

Det er et minifirma, så jeg antar at det er samme person som tar i mot ordrer, pakker, steller nettsiden og sender ut varer :ler: Så jeg får litt høyere terskel da enn når det er snakk om store firmaer.

Tror jeg gir det ut uka, og så får jeg se hvordan jeg kan få formulert dette på en ok måte :)

Takk for innspill :)

Gjest Gjest
Skrevet
Det er et minifirma, så jeg antar at det er samme person som tar i mot ordrer, pakker, steller nettsiden og sender ut varer :ler: Så jeg får litt høyere terskel da enn når det er snakk om store firmaer.

Tror jeg gir det ut uka, og så får jeg se hvordan jeg kan få formulert dette på en ok måte :)

Takk for innspill :)

Formuler det slik det passer deg. Du lurer på noe. Spør om det da. Du sårer ingen eller tråkker noen på tærne ved å gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...