Gå til innhold

Boikott Kanal4

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Kanal4 er kristenfolkets kanal.

Men hvis Valgjerd tror at KrF skal får flere stemmer av den grunn - så tar hun feil..

Først allierer ungdomsgruppa seg med innvandrerne og nå tar de over en lansddekkende radiokanal.

VALGKAMPEN ER IGANG!

(Det er bare en politiker som er imot dette - lurer på hvem det er?)!

Deler av innlegget er editert pga unødvendig grovt språkbruk, - Jasmin Moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Konstruktiv kritikk er en fin ting Ola?

Hva har ungdomsgruppen og innvandrere til felles i denne saken..?

Holde seg til saken uten en aggresiv diskusjonsføring er en kunst man burde kunne lære seg ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et desperat forsøk på å sanke nye stemmer .

du har tydligvis ikke fått med deg at ungdomsgruppa til KrF prøver å sanke innvandrerstemmer.

Ser en kraftig nedside og venter at KrF er tilbake til der de hører hjemme- nemlig rundt 5%.

Arbeidskontorene vil også fylles opp av P4 ansatte!!!!!!!!!

Krigen i Irak er forøvrig nær, så det blir nok flere som må melde seg på samme kontor i løpet av våren!

Her var det mye postivit!

God Jul og godt nyttår forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg boikotte noe jeg ikke vet hva er?

Pr i dag har jeg kun en kanal å høre på... NRK 1 og 2 er for kjedelig og for de voksne. Radio 1 er for fjortiser, P4 for de som liker popsvisker og oppdateringer på trafikken et annet sted enn der du er og hvor neste countryfestival er.

P3 er eneste kanal for meg i dag, og det er slett ikke sikkert at det endrer seg om et år. Men jeg vil i hvert fall ha et åpent sinn - eller øre - og gi dem en sjanse. Å være mot endringer fordi endringer er vondt og vanskelig i seg selv, er barnslig og dumt, og man kan gå glipp av mye. Det tar jeg ikke sjansen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ola, dette er en svært lite moden måte å starte en tråd på.

Tror neppe du får med deg så mange her.......

Løp deg en tur i stedet :)

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg skjelden hører på P4 synes jeg det er svært synd at kanalen legges ned. Da tenker jeg i første omgang på alle arbeidsplassene som forsvinner. Det kommer riktignok nye arbeidsplasser i den nye kanalen, men det er neppe alle fra P4 som får jobb der? Jeg synes godt at Valgerd kunne ventet med denne "julegaven" til de P4 ansatte til utpå nyåret en gang!

Det er imidlertid godt mulig at kanal4 er et bedre alternativ enn P4, og jeg vil selvfølgelig la kanalen få en sjanse. Regner med at konsesjonen ikke er gitt dem bare på pur f...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det legges ned arbeidsplasser hver dag i dette landet. Hjørnesteinsbedrifter som er avgjørende for et bygdesamfunns eksistens. Jeg sier ikke at det ikke er fært for dem i P4 som mister jobben sin, men de er ikke de første (som noen av dem later til å tro) og de er ikke de siste - dessverre.

Forskjellen er at i P4 har de et helt år på seg til å skaffe seg nye jobber - den fordelen er de alene om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at det er mer synd på P4 ansatte enn andre som mister jobben (kanskje tvert imot mindre, fordi de som du jo sier har et helt år på seg), men jeg synes uansett det er synd at politikerne går inn for at folk skal miste jobben sin i dagens pressede arbeidsmarked.

Ønsker forøvrig kanal4 velkommen og lykke til med sendingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva slags programmer kanal4 har og om jeg kommer til å høre på den, men det er da ikke kanal4s feil at P4 har mistet konsesjonen sin. Det blir derfor feil å boikotte kanal4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, musikken er det viktigste for meg. Og jeg synes det er helt sykt at P4 plutselig ikke skal være på lufta lenger, den kanalen har stått fast på hos meg siden de begynte. Så det blir rart. Er ikke så blid på Haugland jeg heller...... :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg må være en av få mennesker som virkelig er glad for at P4 legges ned. Jeg liker ikke P4. Jeg synes at programmene er dårlige, musikken utdatert og hater reklamen. Jeg hører aldri på det frivillig, men det er nok av andre som gjør det, og som dermed utsetter meg for P4 selv om jeg ikke vil høre på det. Kanskje det blir en slutt på det nå? Det hadde gledet meg stort, i så fall!

MEN jeg synes saken er blitt håndtert på en noe dårlig måte. Jeg synes det var dårlig å komme med beskjeden nå, like før jul, siden de ikke trengte å offentliggjøre det før i mars... På den annen side, så har forhenværende ansatte i P4 sagt at de ikke er særlig overrasket. P4 har visstnok ikke overholdt løfter i forhold til programmene sine i opptil flere år. Dessuten bestemmes konsesjonen ut fra hva som skal sendes, ikke hva som er sendt, og Kanal 4 hadde det beste sendeprogrammet. Konsesjonen skal heller ikke være "garantert" selv om du er en stor kanal. Akkurat det kan man jo diskutere om er lurt eller ikke, men sånn er det bare.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg står P4 på døgnet rundt!! dette er en enestående kanal, og det blir leit hvis den slutter. Håper til det siste at det blir en forandring. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører alltid på P4 jeg. Synes P1 og P2 blir for kjedelig, og skal jeg høre på P3 kan jeg like gjerne benke meg på badet å høre på vaskemaskina.... Nei, jeg håper P4 står på med denne saken her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Du som startet denne tråden og vil boikotte Kanal4 må nok vente litt. Konsesjonen de har fått gjelder ikke før 1. januar 2004. Så det er nok litt tidlig å starte en boikott, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...