la_luz Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Hei, Skal til new york. Har tenkt til å få i meg både junk og gormet. Hva bør jeg spise?
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Det samme som du bør spise overalt ellers i verden: det som er sunt, det som du liker og det som ser godt ut. Fisk, kjøtt, poteter, pasta, ris, grønnsaker, salat, osv. NY er jo verden i miniatyr, så det finnes alltid en resturant som selger mat fra et spesielt land.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 I denne tråden er det noen tips: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=202046
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 en ting du absolutt bør prøve å få smakt på er devel eggs d e sinnsykelig godt så d bør testes. l det er også lett å lage selv her hjemme
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 - Spareribs - KFC (fritert kylling) - Dunkin Donuts (donuts) - Baskin Robbins (is)
la_luz Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2006 Takk for tips, skulle kansje spesifisert litt mer Det var mer i gjest 2 sin retning jeg tenkte - Spareribs - KFC (fritert kylling) - Dunkin Donuts (donuts) - Baskin Robbins (is) Flott takk :-)
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 - Spareribs - KFC (fritert kylling) - Dunkin Donuts (donuts) - Baskin Robbins (is) ← Alt dette er usunt og ikke kult.
la_luz Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2006 Tja når skal jeg på ferie...og tenkt til å kose meg da Spiser sunnere enn de fleste hele året så jeg trenger ikke den leksjonen. Dett er mat og drikke forument ikke kropp og helse. Tar i mot forslag om mat og drikke som er digg -samme om det er sunt eller ikke
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Is fra Dairy Queen. De har en Blizard (tror det var det det het - og en kan velge mellom kjempemange smakstilsettinger) som er helt himmelsk!
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 Burgere med majones og dressing, chips/french fries med smør, spareribs med rennende fett og ikke minst: sukkerholdig Cola (ikke light og max) God tur
Gjest Elfrida Skrevet 5. juli 2006 #12 Skrevet 5. juli 2006 http://www.pilotguides.com/destination_gui...w_york/food.php Amerikanske pannekaker...namm! Usunt fra ende til annen, men en frokost av en annen verden!
Lillesøster Skrevet 5. juli 2006 #13 Skrevet 5. juli 2006 Da jeg var i USA gadd jeg ikke tenkte sunt. Jeg knasket i meg alt av hva en gjennomsnittsamerikaner tar til seg. Vi prøvde alt fra fete frokoster med pannekaker og ostesauser til fete nydelige salater. Det er mye frityrstekt mat, noe jeg elsker, det spiste jeg mye av. Men holder meg borte fra når jeg er hjemme. Prøv alt, så slipper du å angre på at du ikke prøvde noe.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #14 Skrevet 5. juli 2006 De har utrolig mye god is der! Som er mye billigere enn f.eks Haagen Daz her hjemme. Favorittene mine var strawberry cheesecake, oreo cookies og cookie dough. I tillegg kan man mange steder få alt mulig som strø! Sinnsykt digg med f.eks gummibjørner på isen Hilsen LilSweetie som plutselig ikke greier å logge på....??
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #15 Skrevet 5. juli 2006 Du burde absolutt dra på en diner og spise amerikanske pannekaker med lønnesirup!
LilleBille Skrevet 5. juli 2006 #16 Skrevet 5. juli 2006 Du burde absolutt dra på en diner og spise amerikanske pannekaker med lønnesirup! ← Det er jo et must (selv om jeg syntes det holdt med en gang). Amerikanske frokoster på diners er jo en opplevelse. Prøvde også vaffelpoteter med ostesaus - servert med egg og bacon (får jo omtrent hjerteinfarkt av tanken) - det var heftig Ellers anbefaler jeg virkelig bagels med kremoster og grønnsaker. Skikkelig amerikansk pizza og ikke minst donuts .
hilli Skrevet 5. juli 2006 #17 Skrevet 5. juli 2006 New York Pizza! En helt spesielt god og ikke minst kaloririk pizza som ikke er så lett å få tak i andre steder, ihvertfall ikke i Norge
*Heidi* Skrevet 5. juli 2006 #18 Skrevet 5. juli 2006 og en skikkelig biff tallerken... og slurpen fra seveneleven.. og dra på kino og kjøpe popcorn, med masse smør på.. digg og donutsene..
Pooh Skrevet 6. juli 2006 #20 Skrevet 6. juli 2006 Frappucino fra Starbucks, Ben & Jerry's iskrem, Krispy Creme donuts (bedre enn Dunkin' Donuts!), hvis du skal til the South: BBQ (ribs, brisket, wings etc), cheesecake, banana pudding, key lime pie + alle forslagene over. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå