Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Bare lurer. Er det også et slags "hjerneavvik" som er medfødt, eller er det noe som oppstår ved sosialisering over lang tid? Det kan se ut som f. eks. Beckham ble det ganske fort over natta etter han ble sammen med Victoria "jeg-tror-David-skrur-ballen-eller-noe" Beckham, eller var det bare noe han har hatt fra han ble født og som plutselig blomstret opp de senere årene? Kan ordentlig menn noen gang bli metrofile? Endret 5. juli 2006 av Slangen
Gjest Bellatrix Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Tror det heter metroseksuell, ikke meterofil... ← Ja, jeg vet ikke hva metrofil eventuelt skulle være.
Gjest Bellatrix Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Jeg tror forøvrig at metroseksuelle menn er samfunnsskapt.
Gjest LilSweetie Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Jeg tror forøvrig at metroseksuelle menn er samfunnsskapt. ← Nei, man er født sånn
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Jeg tror forøvrig at metroseksuelle menn er samfunnsskapt. ← Metrofil brukes det også. For å dra det litt lenger: Hva er metroseksuell? En som tenner på å se en undergrunnsbane? Endret 5. juli 2006 av Slangen
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Jeg tror at Haakon Magnus, Jens Stoltenberg og Jonas Gahr Støre er født metroseksuelle, dvs. at de har sex for det meste med det andre kjønn, men at de ser litt feminine ut. Det er greit, for i vår tid ser mange damer maskuline og mandige ut. Noen må jo sørge for et visst nivå av feminitet.
Gjest LilSweetie Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Jeg tror at Haakon Magnus, Jens Stoltenberg og Jonas Gahr Støre er født metroseksuelle, dvs. at de har sex for det meste med det andre kjønn, men at de ser litt feminine ut. Det er greit, for i vår tid ser mange damer maskuline og mandige ut. Noen må jo sørge for et visst nivå av feminitet. ← Hvis du regner dem som feminine, kan du ikke mene at det finnes mange machomenn!
Snasen Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 Ja, man velger vel det. Det er jo en mote av noe slag. At noen velger det derimot er meg et mysteriym. Ser da ikke ut med "menn" med foundation, neglelakk og øyenskygge. Menn er menn og kvinner er kvinner (for meg, jaddaaaaaa).
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #11 Skrevet 5. juli 2006 Hvis du regner dem som feminine, kan du ikke mene at det finnes mange machomenn! ← Det har du fullstendig rett i. Jeg mener at i Norge så finnes det svært, svært få machomenn.
Daria Skrevet 5. juli 2006 #12 Skrevet 5. juli 2006 Metrofil brukes det også. For å dra det litt lenger: Hva er metroseksuell? En som tenner på å se en undergrunnsbane? ← Tror det er samfunsskapt, men at noen (eks Beckham) har mer anlegg for det enn andre, evnt er lettere å påvirke...
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #13 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Har personlige erfaringer, så for meg er en metrofil en som kjøper aftenposten, og brer den ut, og begynner å ta meg på lårene under avisa mens jeg sitter på trikken. Usj. Men hva er metrofil, jeg orker ikke slå opp akkurat nå... ?? Endret 5. juli 2006 av Vega
Cognizance Skrevet 7. juli 2006 #14 Skrevet 7. juli 2006 Hva er "metrofil"? ← At man liker å bo på Grünerløkka og synes alle som ikke gjør det er bønder. ...?
Gjest LilSweetie Skrevet 7. juli 2006 #15 Skrevet 7. juli 2006 At man liker å bo på Grünerløkka og synes alle som ikke gjør det er bønder. ...? ← Niks. Meterofil er menn som David Beckham. Som er hetero, men er opptatt av ting enkelte ser på som "homo". Som å være veldig opptatt av utseende og klær, kanskje sminke seg litt osv. Man kan bo på Grünerløkka og synes alle som ikke gjør det er bønder uten å være meterofil. Og være meterofil uten å bo der
Cognizance Skrevet 7. juli 2006 #16 Skrevet 7. juli 2006 Meterofil er menn som David Beckham. ← Du blander meterofili med meteroseksualitet
Noorgie Skrevet 7. juli 2006 #17 Skrevet 7. juli 2006 Ja, man velger vel det. Det er jo en mote av noe slag. At noen velger det derimot er meg et mysteriym. Ser da ikke ut med "menn" med foundation, neglelakk og øyenskygge. Menn er menn og kvinner er kvinner (for meg, jaddaaaaaa). ← Jepp, dette skjønner ikke jeg heller!!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #18 Skrevet 18. november 2007 Metroseksuell is da shit! Det har ingen verdens ting med homofili å gjøre, selv om enkelte trangsynte tullinger mener det. Metrogutta drar flere damer på en uke enn machoboysa drar på et år.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 18. november 2007 #19 Skrevet 18. november 2007 Metrofil er en seksuell legning som gjør at man blir seksuelt opphisset av å befinne seg på/nært en metrostasjon. åståelig:
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #20 Skrevet 9. juli 2009 Finnes ingenting galt i å være metrofil. det er da ingenting feil med å ordne seg litt extra i hverdagene! la nå folk få lov til å være seg selv. om man vil se bra ut, så gjør man vel det så godt man kan. om man ikke bryr seg om utseene. så greit, fuck it da. la folk være som dem vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå