Gjest prestekrage Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Tittel: i cant make you love me. Er det Askil Holm eller Espen Lind som synger denne på "live" cd'n? Endret 5. juli 2006 av prestekrage
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 "I can't make you love me" er det George Michael som synger live på MTV
Gjest prestekrage Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 jeg og sjefen satt å diskuterte litt rundt den i dag. Vi mente at det manglet litt "rasp" i stemmen til å være Espen Lind, men ingen av oss hadde i grunn hørt noe særlig av Askil Holm tidligere, så vi hadde ikke noe sammenlikningsgrunnalg.
Gjest Catwoman Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har lurt på det samme. Men tror kanskje det er Espen Lind? Men det er flere steder jeg er litt usikker på hvem som er hvem av de to. Askil har jeg ikke hørt noen ting av før, så jeg kjenner ikke stemmen hans. Og Espen Lind har en stemme som ikke er så spesiell at den alltid er like lett å kjenne igjen.
Pimbila Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Temmelig sikker på at det er Espen Lind. Askil har mørkere stemme.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Temmelig sikker på at det er Espen Lind. Askil har mørkere stemme. ← Enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå