Gå til innhold

andre gangs prøver og usikker på et evt sluttresul

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_monica_*
Skrevet

jeg og min tilkommende har bestemt oss for åprøve å bli gravid. er i min 2.pp dvs si disse to pp har gått i ett. testet positiv på QR test men som dagen etter var negativ å har hvert d siden ettersom jeg aldri fikk mensen i mellom. hvorfor har jeg ingen aning om. fikk mensen for to dager siden når. å det var egentlig en lettelse på en syk måte for da slipper jeg i alle fall å gå å lure på hvorfor mensen ikke har kommet.

nå er den nå her ialle fall. å en ting er nå helt sikkert , jeg blør noe helt vanvittig mye å med mye gørr som kommer ut. så jeg lurer på om dette kan ha vært en spontan abort. jeg vet ikke for å være ærlig.

har et barn fra før av å at jeg ble gravid da var bare råflaks . partner hadde blitt fortalt noen år tidligere at han kke kunne få barn ettersom svømmerne hans ikke var aktive i tillegg fik jeg 20% sjans for å bli gravid hvis jeg ble gravid på tidpunktet da jeg fikk min diagnose dette var i 2000. jeg ble gravid 2002. fikk en flott datter.

har nå en ny mann å han har derimot meget aktive svømmere men om jeg står på 20% sjans for å bli gravid ennå eller om dette har endret seg det vet jeg ikke.

vi skal prøve på den naturlige måten i alle fall før vi gjør noe som helst annet.

satt i går å så et program på tv om nettopp dette me infertilitet å mye gamle tanker å følelser strømmet opp.

innså da at kanskje jeg ikke kan få flere barn i det hele tatt. kanskje det ikke er meningen :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom med en klem jeg :klem: Du må jo ikke gi opp,du sier det er PP2! Det tar jo tid for "vanlig" friske(skjønn meg riktig...) å bli gravide også! Og det at du faktisk ble gravid forrige gang er jo et teng på at du faktisk KAN bli det! Jeg ville ikke har tenkt for mye på det nå til å begynne med jeg... Det er jo enda større sjans nå,i og med at hans svømmere er så bra!

Lilletrollet

Skrevet

Vil bare gi deg en :klem:

Og som Lilletrolle skrev, du har jo blitt gravid en gang før. Og da under vanskeligere forhold. Ikke mist motet!

Gjest Gjest_monica_*
Skrevet

forventer ikke at det skal gå helt knirkefritt å at det skal feste seg noe der på første forsøk, men kan ikke noe for at tankene svirrer enn om det ikke blir noe i det hele tatt. hva da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...