Gjest Ola Skrevet 22. desember 2002 #1 Del Skrevet 22. desember 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3454777 Jeg håper vi tar godt i mot han og gir han gratis husly i flere tiår. Jeg betaler med glede oppholdet hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2002 #2 Del Skrevet 22. desember 2002 Enig med deg Ola. Sperr han inn. Men jeg synes også en burde sende han tilbake til Kosovo. Synes forresten alle som innvandrere som ikke overholder norsk lov og begår kriminelle handlinger skulle ha blitt sendt ut av landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 22. desember 2002 #3 Del Skrevet 22. desember 2002 Jeg ønsker han heller velkommen hit. For det pakket der hører ikke hjemme i mitt land :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2002 #4 Del Skrevet 22. desember 2002 Jeg ønsker han heller velkommen hit. For det pakket der hører ikke hjemme i mitt land :evil: HEHEHE....Thea da, ønsker du han velkommen og så sier du at han ikke hører hjemme i ditt land??????? :-? Har jeg missforstått nå? Hvor er mitt land og hvor er hit??? Hi hi, er jeg kverrulant nå???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 22. desember 2002 #5 Del Skrevet 22. desember 2002 Vet du.......................når du sier det så var innlegget mitt egentlig ikke gjennomtenkt i det hele tatt. Det kan det umulig ha vært, for jeg får ikke noe foruftig ut av det :-? Og det gjorde jo ikke du heller så................ Skal bli deilig med juleferie nå asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2002 #6 Del Skrevet 23. desember 2002 . Men jeg synes også en burde sende han tilbake til Kosovo. Synes forresten alle som innvandrere som ikke overholder norsk lov og begår kriminelle handlinger skulle ha blitt sendt ut av landet. Og et par måneder etter utsendelsen dukker Mr. Innvandrer opp i Norge igjen med nytt navn, er her enten ulovlig i noen års tid mens han livnærer seg av kriminalitet; litt dopsmugling og vold og ran og sånt småtteri; eller melder seg til ny asylsøknad og nytt ferieopphold et par års tid. Og sånn kan de vel holde på en god stund ! Fingeravtrykk av alle som søker opphold i Norge NUH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2002 #7 Del Skrevet 23. desember 2002 Helt enig med Merete her. Er ikke rasistisk av meg, men de kan da pinadø være så høflige at de oppfører seg om de skal være her. Vi må forholde oss til deres lover og regler de gangene vi er i utlandet, så dette gjelder for alle!!!! :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. desember 2002 #8 Del Skrevet 23. desember 2002 Brrrra sagt, Caliente! Kunne ikke sagt det bedre selv. Gjensidig respekt. VI må jaggu se å oppføre oss hvor enn vi er i utlandet, men her kan alle som vil gjøre det de vil snart. Tar med seg diverse lover og praktiserer mange og rare påfunn.... Snakker da om å gå imot norsk lov, for så å bruke sin egen. Klart, ikke alle gjør dette. Det er nok et lite tall i forhold til de som er flotte og fornuftige borgere, men skal jammen si mange ødelegger for sine egne Det er synd. Klart det da blir lettere for folk å skjære alle over en kam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå