Sarah Salamander :-) Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ!/1.86202 STAKKARS LILLE JENTA: "Neida... hun har sikkert ikke noe problem" Hollywood blir mer og mer skremmende!! Quote Kiera Nightlery: - I Hollywood handler det kun om hvordan du ser ut, og det er ikke sunt for noen. Men hvis du er sterk og trygg på deg selv, klarer du deg bra....
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Det ser veldig stygt ut med synlige ribbein og at hun har "pupper" som et lite barn (dvs. ingenting!)
Sarah Salamander :-) Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2006 Og sånn lollypopp hode... Husker når hun spilte i Bend it like Beckham. Da var hun jo kjempe søt... oppgitt...
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Synd de har så dårlige selvbilder at de gpr inn for å ødelegge seg selv slik. Mangler bare Botox og piller, så er hun på kjøret.
miow Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 oi hjelpe meg. Hun har vært tynn ganske lenge da, syntes hun så skikkelig beinrangel ut i Bend It Like Beckham og, jeg. Men nå må det jo ha skjedd noe drastisk. Puppene hennes er helt borte
Nicky B Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Nå har jo Keira aldri hatt noe særlig pupper, men derimot litt ekstra over baken. Kan ikke se at hun har blitt noe tynnere på dette bildet siden hennes tidlige start i Hollywood, men den kjolen var et heller uheldig valg. Syns hun ser flott ut jeg!
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 Hun er jo så pen, men hun er altfor tynn, hun ser skrapet ut. Det er ikke pent når man kan telle ribbeina.
Festus Skrevet 5. juli 2006 #11 Skrevet 5. juli 2006 Hun har like mye pupper som min tynne 11årige datter... absolutt ingen antydning... Man er for tynn når man kan telle ribbeina... men ryggen hennes så faktisk bra ut..
Gjest fluesmekker Skrevet 5. juli 2006 #12 Skrevet 5. juli 2006 Hmf. Ja, hør på Se&Hør.. Stakkars jente.. Jeg kjenner flere jenter som er tynnere enn henne, men spiser godt og lever sunt. Trenger ikke å ha folk som mobber dem fordi de har guttekropp og er kantete.. Noen er faktisk født sånn, og sulter seg ikke for å bli sånn. Har sett filmer med Knightly når hun var 15-16år, hun har ikke blitt tynnere siden det, kanskje hun rett og slett bare er sånn. Noen nevner at hun så bedre ut i Bend it Like Beckham, ja kanskje, men hun var like tynn, flatbrysta og beinete da; men gikk med mer guttete og mindre utringa klær .Hun er ei søt jente syntes jeg, kunne kanskje valgt litt finere kjole.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #13 Skrevet 5. juli 2006 Men hun var ikke så tynn før, og hadde ikke pupper før heller nesten. Syns det er smålig å måle hvor fin en person sin kropp er utifra hvor store puppene er. Føler nesten jeg er på ungdomskolen igjen jo! :O
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #14 Skrevet 5. juli 2006 Jeg synes ikke det der så naturlig ut, og hun så ikke særlig opplagt og frisk ut heller
Mossa Skrevet 5. juli 2006 #15 Skrevet 5. juli 2006 Det som er mest skremmende er at hun, og mange andre i samme kategori, er forbilder for unge jenter som ikke på langt nær har en slik kroppsbygning fra naturen av!! (Og det er mulig at nesten 100% av skuespillerne/modellene er født med en slik kroppsbygning..men jeg forbeholder meg retten til å tvile på de utsagnene)
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #16 Skrevet 5. juli 2006 Det er mange som er tynne og som ikke velger dette selv, men sliter med å gå opp i vekt. Hvorfor er det mindre tabu å snakke nedsettende om tynne mennesker enn om tykke? Det er ikke spesielt hyggelig å bli kalt beinrangel osv.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #17 Skrevet 5. juli 2006 Det er mange som er tynne og som ikke velger dette selv, men sliter med å gå opp i vekt. Hvorfor er det mindre tabu å snakke nedsettende om tynne mennesker enn om tykke? Det er ikke spesielt hyggelig å bli kalt beinrangel osv. ← Jeg er helt enig i at det ikke bør være forskjell på dette. MEN; når det gjelder kjendiser så snakkes det både om de tykke og de tynne. Dessuten så er det mange av stjernene som har stått frem og sagt at det er et ekstremt slankepress og som har hatt spiseforstyrrelser. Å sammenligne dem med naturlig tynne blir da feil.
Sarah Salamander :-) Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #18 Skrevet 5. juli 2006 Det som er mest skremmende er at hun, og mange andre i samme kategori, er forbilder for unge jenter som ikke på langt nær har en slik kroppsbygning fra naturen av!! (Og det er mulig at nesten 100% av skuespillerne/modellene er født med en slik kroppsbygning..men jeg forbeholder meg retten til å tvile på de utsagnene) ← Jeg skriver under på denne! Alt for mange som bruker så utrolig tåpelige unskyldninger fordi de er tynne. Når det er sagt, det som overrasker meg er at en som ser ut som et beinrangel må jo i likhet med de som er tykke kle seg deretter... Hadde Kiera (i dette tilfellet) vært obs på at hun er så tynn at ribbeina stikker ut, hadde hun ikke valgt den kjolen der. Eller???
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #19 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er helt enig i at det ikke bør være forskjell på dette. MEN; når det gjelder kjendiser så snakkes det både om de tykke og de tynne. Dessuten så er det mange av stjernene som har stått frem og sagt at det er et ekstremt slankepress og som har hatt spiseforstyrrelser. Å sammenligne dem med naturlig tynne blir da feil. ← Da synes jeg man heller bør fokusere på slankepresset enn å kalle mennesker man ikke vet noe som helst om for beinrangler, enten det er selvvalgt eller ikke. Mennesker som naturlig er tynne er ikke døv for hva andre sier om dem som har valgt det. Det er mange tykke som kunne gjort endel selv for å gå ned i vekt eller som spiser så usunt at dem velger å være tykke. Jeg synes ikke det er noen grunn for å rakke ned på dem for det.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #20 Skrevet 5. juli 2006 Uff, det var ikke bra. Uansett om hun er sånn eller ikke, var det ikke veldig kledelig... Det er jo et eller annet som skjer når disse kjendisene ser ut som 12-åringer alle sammen snart. Lindsay Lohan, Nicole Richie, Olsen-tvillingene, Teri Hatcher osv. Jada, det er mye stress å være kjendis, bevares. Men, men. De har penger nok til dop og slankepiller de. But then again, noen er nok naturlig tynne også. Men gode forbilder er de ikke.. Savner Marilyn Monroe, jeg. Christina Ricci er veldig naturlig pen med pupper og lår, men hun er jo en jo-jo hun også... trist.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå