Gjest Gjest_Linn2006_* Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er veldig i tvil om hva vi skal gjøre: Vi har et band som kan spille etter middagen, men er det noen som har erfaring med hva slags musikk som egner seg i et bryllup? Vi har en bekjent som skal hjelpe oss med å skaffe musikere til den type musikk vi ønsker, men jeg synes det er vanskelig å få frem hva vi ønsker De er jo ikke bryllupssangere, så jeg er redd det blir for mye party og for lite bryllupspreg over det hele. Men så skal det jo ikke være kjedelig heller.. Jeg tenker å kanskje få de til å spille fra brudevalsen og et par timer, og deretter sette på MP3 med egenkomponert playliste. Dette for å få noe for enhver smak. Noen som har tips å komme med på livemusikk-fronten?? Takk
BIRE Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Vi velger det som passer oss best (og de fleste gjestene ) Vi skal ha et band som spiller rocka 80 Talls musikk..Ingen av oss er såveldig glad i svenske musik og sissel osv..Med noen balader inne i mellom så gjør nok bandet våres flere bryllups oppdrag he he.. Bire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå