melina Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Nå sitter jeg her midt på natta- igjen og datteren min på 6 måneder NEKTER å sove. Er helt utslitt Hun er supervanskelig å legge om kvelden ( sovnet i går ikke før kl 22- 22.30, våknet kl 00.30 og måtte ha pupp, våknet kl 04.00 og var lys våken og umulig å få til å sove igjen. Sånn har det vært flere netter nå, begynner å bli rimelig lei og sliten.. Skal på ferie snart og redd hele turen kommer til å bli et evig mas......Råd for hva jeg kan gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Jeg tok en skrikekur..Ikke alle liker det men. Du må sørge for at hun er mett først. ...... Jeg brukte en uke da sov hun hele natten og nå sover hun hele natten! Hun er 10 mndr. Jeg la henne og gikk inn hvert femte min ca el hvis alt var som det skulle. Det tok meg over 40 minutt første dagen. Nå legger jeg bare henne og hun sover. Cluet er å ikke ta henne opp i stuen el i sengen din osv. Jeg sang,bysset,pjusket og snakket. Det var så fælt. Hun strigråt og jeg satt og sang.. Men hun kommer ikke til å huske det & har ikke varige men...Prøv det du. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Ja..jeg gjorde det når typen var på jobb. -fordi han ikke greide det og syntes så synd i henne..
melina Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2006 Har tenkt på skrikekur, ja, ikke noe jeg ønsker å gjøre, men må man så må man.. Sånn som vi har det nå kan vi i hvert fall ikke ha det
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 brukte også skrike metoden på min datter å e av den oppfattelsen av at hvis ungen har tørr bleie og er mett så har ikke ungen noe vondt av å skrike litt. funker gjør det også. jenta mi har sovet hele natta siden ho va et par måneder gammel. ho e 3,5 år nå så det er fullt mulig. men clue er å være konsekvent.
tingeling Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Du har min sympati. Som du ser av min tråd (Når begynte barna deres å sove hele natten?) så sliter vi med nøyaktig det samme. Vi har prøvd å la han skrike og bare gå inn, vi har prøvd å sitte ved siden av og synge, men han gir seg ikke. 40 minutter snakke noen om her. Prøv tre timer... I går ga jeg opp etter en og en halv time hvor han lå i sengen sin og hylte her gang jeg snudde ryggen til. Tok han opp på fanget og satt med han i mørket (kun roterende nattlampe som han satt og så på) i ti minutter, da begynte han å gjespe, så la jeg han igjen og han sovnet. For meg føles det helt unaturlig å la han skrike, jeg vil ikke at han skal forbinde sengen med det, og han har i perioder begynt å gråte med en gang jeg legger han ned i sengen sin. Men vi år se, jeg håper fremdeles at det skal gå over av seg selv (på dagen går det av en eller annen grun helt fint å sove... ) tingeling
Gjest Miloine Skrevet 6. juli 2006 #8 Skrevet 6. juli 2006 Hei TS! Det er mulig du har lest denne linken fra før av http://www.babyverden.no/templates/Subject____665.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå