Gjest Gjest_pia_* Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Er det noen som har en god øyenbrynsblyant å annbefale? Jeg har brukt dior sin, men synes at den liksom klumper seg. Var nettopp å kikket på guerilain sin men fargen så noe lys ut, da jeghar mørk brunt hår, men ganske lyse bryn, en uheldig kombinasjon, men men.
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Jeg liker YSL sin godt, men farge og utforming har gjort Superfine Liner fra Clinique til min ultimate vinner. Jeg bruker den for øvrig stort sett bare til å fylle inn litt i overnappa områder. Hvis jeg skulle farget hele brynet ville jeg nok heller sett meg om etter et godt øyebrynspudder.
Champagnepiken Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Er stor fan av blyanten til Guerlain (Divinora)! Passe mørk brun (den kommer da i flere nyanser?), passe myk, og med den fine børsten som gjør at brynene ser naturlige ut.
Zest Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Min favoritt er YSL, fargen matcher perfekt og fin konsistens.
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Min favoritt er øyebrynsblyanten fra Chanel.
fuerza Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Jeg bruker en gyllenbrun fra Bodyshop, og er fornlyd med den.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Takk for svar. Jeg skal se på blyantene til chanel og ysl. Ja og en fra clinique
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå