Gå til innhold

Jeg haaaaaater sommervarmen!

Anbefalte innlegg

Gjest Myggestikka
Skrevet

Det er så varmt at jeg ikke klarer å sovne. I tilegg klør myggestikkene mine noe så helt forjævlig. :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest splæsj
Skrevet

Ta allergimedisin og sov med dynetrekk uten dyne.

Og for å være ekkel: Jeg plages ikke i det hele tatt! :sjarmor:

Skrevet

Synd med varmen, synd med myggestikkene for din del.

jeg derimot elsker sommervarmen og synes dagene er så alt for korte at litt søvnmangel er ok.

Skrevet

Jeg hater også varme. Rett og slett.

Gjest Miloine
Skrevet

Her jeg bor er det ingen mygg! :sjarmor:

Jeg elsker sommervarmen, men det er varmt om natta! Jeg har bare et dynetrekk over meg jeg!

Tips til myggestikk!Smør på en krem "som klør for deg" Husker ikke hva den het, men da sønnen min hadde vannkopper (tror jeg det var) brukte han den!

:)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker ikke sommer og varme jeg heller. Jeg gjør faktisk ikke det. Det er alt for varmt, jeg sitter inne og gjør minst mulig om sommeren, og kryper ut om kvelden og natten for å leve litt. Snur om døgnet og driver med ting når andre sover.

Så jeg skjønner deg godt, jeg.

Er ikke plaget med myggestikk, da. De liker meg ikke så godt... Du får prøve myggspray og ha myggspiral hvis du sitter ute.

Skrevet

Jeg synes også det er for varmt, rundt 22 grader er fint, mer enn det er totalt bortkastet og bare unødvendig (en skulle ikke tro jeg har varmt provencalsk blod i årene :ler:). Men bortsett fra det nyter jeg sommeren, koser meg med is og kjølende drikker, går på utecafé, setter meg i skyggen og leser, har heldigvis morgensol på balkongen så rundt kl 12-13 begynner det å bli fint å sitte ute og jeg koser meg der utover kvelden og natta, svalt og godt.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg elsker når det blir over 30 grader jeg! Ikke at jeg blir brun noengang, da :frustrert:

Skrevet

Å jeg elsker sol,sommer og varme! Skulle ønske den vart myyyye lengre enn den gjør!

Gjest gjest1
Skrevet

Er bastue her jeg bor omtrent i soverommet (i hele huset for den saks skyld) og masse mygg.

Jeg begynte å spraye ned kroppen hver kveld før jeg skulle legge meg med myggspray, siden edt har jeg ikke hatt et eneste stikk :)

Skrevet

Forbaska sutrepaver!!!

Prøv 4 uker med +9/+10 grader, lavtrykk og regn...så hadde vel tonen blitt en annen og x-antall oppslag i både tv og avis om hvor forfeeeerdelig sommerværet er....

Gjest King James
Skrevet

Prøv og jobb i 8 timer over 20 grader i stekende sol. Da kan dere klage.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg lker sommer sol og passe varme. Rundt tjue grader i skyggen er fint - og litt svalt sommerregn innimellom, uten torden. Kravstor ja. :ler:

Nå er det litt for varmt. puh..

Gjest Dolce
Skrevet

Er ikke så glad i varme jeg heller... :)

Skrevet
Forbaska sutrepaver!!!

Prøv 4 uker med +9/+10 grader, lavtrykk og regn...så hadde vel tonen blitt en annen og x-antall oppslag i både tv og avis om hvor forfeeeerdelig sommerværet er....

Jeg ville faktisk foretrukket det. :)

Skrevet

*mailer Drucilla masse lavtrykk sånn atte hun får kjølt seg ned stakkar* :sjarmor:

:lol:

Skrevet

Jeg tror det går i oppfyllelse. Jeg bor jo i Bergen, vet du.

Gjest gjest1
Skrevet

Nå har det vært varmt lenge nok. Jeg liker ikke temperaturer som gjør meg lat og inaktiv og fører til hodepine. Ser at det blir varmt i morn også, men kanskje regn...

Mot mygg (har ikke mygg her nå), så hjelper det å sette inn myggnetting i rammer i vinduene så slipper du å bli plaget om natta og slipper å få mygg i huset i alle fall (hvis du bor nordpå eller på et myggsted..)

Lyst å snu døgnet nå, jeg er ikke så opptatt av å bli brun, sitter heller i skyggen.

Gjest gjest1
Skrevet
Forbaska sutrepaver!!!

Ja, jeg vil heller ha regn enn sol for å si det sånn. er jo bare å kle på seg, da. Men det er jo begrensa hvor mye man kan ta av seg når man bor på byggefelt med barn...

Nei, jeg har bestemt meg for lenge siden at jeg skal flytte til Nordkapp.

Skrevet

Sommern er like sexy som 2 døgnfluer i latex! Jeg er så glad i sommærn at det er den eneste tiden på året jeg gidder å være levende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...