Silly Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hei, kan noen hjelpe meg med dette spørsmålet: Må vi danse brudevals.??. Vi har bare utsatt det, og utsatt det. Og nå er det 3 uker igjen uten øvelse.. Endret 4. juli 2006 av Silly
Cupcake Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Vi bruker denne -> http://www.bryllupsklar.dk/wedding/brudevals.htm til å øve med, og det funker bra. :-D
Lykketrollet Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Hei, kan noen hjelpe meg med dette spørsmålet: Må vi danse brudevals.??. Vi har bare utsatt det, og utsatt det. Og nå er det 3 uker igjen uten øvelse.. ← Selvsagt MÅ dere ikke danse vals. Det er mange som bare danser slowdance. Dessuten er det deres bryllup og dere gjør som dere vil.
marsy Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 vi skal danse vanlig slowdance - ser ikke helt vitsen i å bruke tid å penger på dansekurs. Han ville nok helst slippe å danse i det hele tatt, men en liten kosedans må han bare holde ut for min skyld vi danser etter en sang vi liker godt, ikke en valsesang
Silly Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2006 Så utrolig deilig å høre at vi ikke må danse sånn stiv bryllupsdans.. Men slow? ja, det går jo ann, ikke danset det siden ungsomsklubben da Men hvilken sanger danser dere slow til? Noen som har noen forslag? At last er jo veldig fin, men den skal en venninne allerede synge i kirken..
68.mod. Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Vi danset slow etter what a wonderful world med Lois Armstrong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå