Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Om en drøy måned begynner skolen igjen..hva gleder du deg mest til å bli ferdig med? Jeg gleder meg til å for alltid bli ferdig med eksamener.
Viviwoom Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Jeg gleder meg også til å være ferdig med eksamener. Og til å ikke måtte leve av studielån lengre, men heller får meg en ordentlig jobb med en ordentlig inntekt.
Gjest Aethra Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 til å ikke måtte leve av studielån lengre, men heller får meg en ordentlig jobb med en ordentlig inntekt. ← Jeg også! Kjøpe hus ser jeg utrooolig frem til, barn håper jeg jo på (og det først etter endt studium), samt bryllup drømmer jeg jo om (det også først etter endt studium tenker jeg.. Koster jo penger må vite ). Lange, mange og flere ferieturer enn jeg har nå, rutiner, lese masse skjønnlitteratur, kunne tillate meg å skeie ut oftere. Blir så deilig atte
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er nettopp ferdig, og gledet meg mest til å slippe å ha eksamener å lese til og oppgaver å skrive. Og det må jeg si, det er sååå herlig!!
Viviwoom Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Er jo forsåvidt ferdig med en bachelor nå, så da har jeg jo yrkesutdannelse. Men jeg vil ta master. Må nok bare finne meg i å være student et par år til, hvis jeg skal ha drømmejobben... Tror nok at det er verdt det
Gjest Hilde79 Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 ÅÅ, jeg gleder meg til å tjene penger!!! På en jobb jeg VIL HA. Å skrive oppgaver er vel egentlig ikke det verste. Ikke all lesinga heller. Det syns jeg er gøy. Jeg kunne jo tenke meg å forske. Det er mer det å bli etablert nok økonomisk til å kunne kjøpe leilighet og sånn.
Anglofil Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Jeg gleder meg til jeg er ferdig med eksamener og faktisk jobbe med det jeg ønsker. For meg blir ofte studiene enkelte ganger litt for teoretiske, gjør meg litt fed up, mye fordi lærebokteorien er mye mer forskjellig i praksis. Så jeg gleder meg til å få begynne å jobbe. I tillegg gleder meg til å få egen bolig. Ikke det at jeg liker meg hjemme, men gleder meg til jeg får meg noe som bare er mitt. I tillegg så gleder jeg meg selvsagt til å kunne tjene egne penger og kunne reise mer. Mvh Yvonne Endret 5. juli 2006 av yvonne
Gjest piaf Skrevet 7. juli 2006 #10 Skrevet 7. juli 2006 (endret) ... Endret 6. september 2007 av Eurydike
Viviwoom Skrevet 8. juli 2006 #11 Skrevet 8. juli 2006 Gleder meg rett og slett litt til å være ordentlig voksen, jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå