Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Om en drøy måned begynner skolen igjen..hva gleder du deg mest til å bli ferdig med?

Jeg gleder meg til å for alltid bli ferdig med eksamener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg også til å være ferdig med eksamener. Og til å ikke måtte leve av studielån lengre, men heller får meg en ordentlig jobb med en ordentlig inntekt.

Gjest Aethra
Skrevet
til å ikke måtte leve av studielån lengre, men heller får meg en ordentlig jobb med en ordentlig inntekt.

Jeg også! Kjøpe hus ser jeg utrooolig frem til, barn håper jeg jo på (og det først etter endt studium), samt bryllup drømmer jeg jo om (det også først etter endt studium tenker jeg.. Koster jo penger må vite ;) ). Lange, mange og flere ferieturer enn jeg har nå, rutiner, lese masse skjønnlitteratur, kunne tillate meg å skeie ut oftere. Blir så deilig atte :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er nettopp ferdig, og gledet meg mest til å slippe å ha eksamener å lese til og oppgaver å skrive. Og det må jeg si, det er sååå herlig!!

Skrevet

Er jo forsåvidt ferdig med en bachelor nå, så da har jeg jo yrkesutdannelse. Men jeg vil ta master. Må nok bare finne meg i å være student et par år til, hvis jeg skal ha drømmejobben... Tror nok at det er verdt det :)

Skrevet

Jeg gleder meg til å bli noe.......

Gjest Hilde79
Skrevet

ÅÅ, jeg gleder meg til å tjene penger!!! På en jobb jeg VIL HA. Å skrive oppgaver er vel egentlig ikke det verste. Ikke all lesinga heller. Det syns jeg er gøy. Jeg kunne jo tenke meg å forske. Det er mer det å bli etablert nok økonomisk til å kunne kjøpe leilighet og sånn.

Skrevet (endret)

Jeg gleder meg til jeg er ferdig med eksamener og faktisk jobbe med det jeg ønsker. For meg blir ofte studiene enkelte ganger litt for teoretiske, gjør meg litt fed up, mye fordi lærebokteorien er mye mer forskjellig i praksis. Så jeg gleder meg til å få begynne å jobbe. I tillegg gleder meg til å få egen bolig. Ikke det at jeg liker meg hjemme, men gleder meg til jeg får meg noe som bare er mitt. :) I tillegg så gleder jeg meg selvsagt til å kunne tjene egne penger og kunne reise mer.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Gjest Gjest
Skrevet

Gleda meg jeg også, men fikk aldri jobb... :(

Skrevet (endret)

...

Endret av Eurydike
Skrevet

Gleder meg rett og slett litt til å være ordentlig voksen, jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...